PROJECT OVERVIEW

PULA, SPLIT ili DUBROVNIK 2024

Polasci iz Beograda

INDIVIDUALNI AVIO ARANŽMAN

Cena od 599 evra, po osobi za 7 noći / 8 dana

Za polaske tokom 2024. putnici mogu da izaberu dan polaska i dužinu boravka

 

PREDLOG  PROGRAMA PUTOVANJA

  1. dan BEOGRAD – PULA (SPLIT ili DUBROVNIK)

Dolazak na aerodrom “Nikola Tesla” u Beogradu dva sata pre poletanja aviona. Čekiranje za let,. Sletanje na aerodrom u PULA, SPLIT ili DUBROVNIK. Po sopstvenom izboru putnika odabir individulnog transfera do hotela. Smeštaj u hotelu. Slobodno vreme. Noćenje.

2.- 7. dan PULA, SPLIT ili DUBROVNIK

Boravak putnika u izabranom smeštaju i shodno izabranoj usluzi. Tokom slobodnog vremena preporučujemo posetu nekih od najvažnijih znamenitosti

  1. dan PULA (SPLIT ILI DUBROVNIK) – BEOGRAD

Napuštanje hotela. Individualan transfer do aerodroma PULA (SPLIT ILI DUBROVNIK). Čekiranje za let, Polazak aviona za Beograd. Kraj usluga.

 

CENOVNIK BR.1

Važi od 21.3.2024.

Cena aranžmana je po osobi (na upit) i informativnog su karaktera.

Putnici mogu da izaberu, duzinu boravka, dan polaska i povratka.

U ponudi imamo veliki broj hotela i apartamana.

 

HOTEL CENA

Za 7 noćenja po osobi

USLUGA
Urban Apartments Pula od 599 evra Noćenje
Pula City Center Accommodation od 699 evra Noćenje
Hotel Pax, Split od 799 evra Noćenje sa doručkom
Dubrovnik Hotel od 899 evra Noćenje sa doručkom

 

Pošaljite nam upit kako bi Vam poslali ponudu. Neophodne informacije su broj putnika, datum polaska i povratka, kao i koji aerodrom Vam odgovara. Koja vrsta hotelske usluge ili apartman (najam, doručak, polupansion ili all inclusive).

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

– Povratni avionski prevoz na relaciji Beograd – PULA (SPLIT  ili DUBROVNIK) – Beograd, avio kompanijom, sa uračunatim aerodromskim taksama;

– ručni prtljag dimenzija (ranac): 40cm x 20cm x 25cm

– Smeštaj u hotelu na bazi izabranog broja noćenja sa izabranom uslugom (standardne sobe sa sopstvenim kupatilom);

– Troškove organizacije putovanja.

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

– Individualan transfer aerodrom – privatni smeštaj/hotel – aerodrom.

– Kabinski prtljag (Cabin Big Size), dimenzije: 55cm x 40cm x 20cm težine do 10kg;

– Predati čekirani prtljag;

– izbor sedišta u avionu: da putnici sede zajedno, sedište pored prozora, sedište pored prolaza, sedište sa dodatnim prostorom za noge, sedište u određenom delu aviona (na zahtevu i dodatno se naplaćuje po tarifama avio kompanije);

– putno zdravstveno osiguranje;

– Obrok i piće na letu;

– Boravišnu taksu

Po zahtevu putnika, uz doplatu, možemo obezbediti transfer do hotela.

DOPLATE:

– Za 1/1 sobu na upit

– doplata za dodatni čekirani prtljag 10kg/ 20kg/ 26kg/32kg – na osnovu zvanične tarife avio kompanije u trenutku rezervacije;

– doplata za željeno sedište u avionu koje se doplaćuje po zvanićnoj tarifi avio kompanije (od 5 € – 20€ po osobi po letu). Doplata za željeno sedište omogućava čekiranje 60 dana pre leta. Obavezna doplata ukoliko putuju deca do 02-11,99 godina sa odraslom osobom: sedište pored odrasle po pravilima avio kompanije Wizz Air deca ne mogu da sede odvojena od odrasle osobe sa kojom putuju– cena je po trenutnoj raspoloživoj tarifi u trenutku kupovine avio karata,

– doplata za obroke u hotelu po izboru (ručak, večera);

*** Nakon rezervacije i uplate, doplata za prtljag se može izvršiti po višoj tarifi, zato preporučujemo da klijenti količinu prtljaga rezervišu prilikom uplate rezervacija.

INFORMACIJE U VEZI  INDIVIDUALNOG TRASFERA OD AERODROMA DO SMEŠTAJA

Po zahtevu putnika, uz doplatu, možemo obezbediti transfer do hotela.

NAČINI PLAĆANJA:

– Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan uplate;

– Uplata akontacije 40% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre polaska gotovinom, uplatom na račun.

NAPOMENE U VEZI ARANŽMANA:

  • Cenovnici su rađeni na bazi osnovne tarife avio kompanije i cene smeštaja. U slučaju da po navedenoj tarifi ne postoji raspoloživih mesta, putniku se mogu ponuditi cene drugih tarifa koje se doplaćuju.
  • avio kompanije primenjuje posebne uslove otkazivanja odnosno karta kupljena po ekonomskoj i promotivnoj tarifi nije podložna promeni niti se može refundirati kao ni aerodromoske takse.
  • Karta se izdaje ODMAH u trenutku rezervacije.
  • Ponuda smeštaja direktno zavisi od raspoloživih kapaciteta iz rezervacionog kapaciteta. Ukoliko nema slobodnih mesta u navedenim kapacitetima moguće je rezervisati neki drugi uz doplatu.
  • Sve informacije koje su saopštene usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost.

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:

  • U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka nakon 14h, a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09h. Većina hotela ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji.
  • Ponuda smeštaja direktno zavisi od raspoloživih kapaciteta iz rezervacionog kapaciteta. Ukoliko nema slobodnih mesta u navedenim kapacitetima moguće je rezervisati neki drugi uz doplatu.
  • Opis smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.
  • Objašnjenje, u slučaju kad je rezervisana usluga noćenje sa doručkom, kontinentalni švedski sto – manji izbor namirnica i uglavnom je slatki doručak, a zastupljena internacionalna kuhinja
  • U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti ležaj mogu biti pomoćni. Dimenzija i izgled i izgled pomoćnog ležaja zavise od smeštajnih objekata,moze biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom kao klasičan krevet
  • Organizator putovanja Galaxy travel ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta
  • Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekata su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadražaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr.sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj….)
  • Galaxy Travel zadržava pravo promene hotela iste ili više kategorizacije.
  • Dodatne hotelske usluge, turističke takse i gradske takse moraju se direktno platiti u hotelu. Galaxy Travel nije odgovoran za skrivene hotelske takse i nema kontrolu nad njihovom naplatom.
  • Putnici će biti smešteni u navedenim ili sličnim hotelima na osnovu raspoloživosti

OPIS HOTELA SA KOJIMA SARAĐUJEMO:

Urban Apartments Pula

Ako se želite osećati kao kod kuće bez obzira gde se nalazite, odaberite ovaj — apartman «Urban Apartments Pula» nalazi se u Puli. Ovaj stan se nalazi u strogom centru grada. Pre spavanja možete prošetati glavnim znamenitostima grada. U Želite biti uvijek na mreži? Wi-Fi je dostupan. Posebno za turiste koji putuju automobilom, postoji parking zona koja se plaća. Za slobodno kretanje gradom, apartman nudi transfer za Vas. Dodatne usluge koje apartman nudi svojim gostima: iznajmljivanje automobila. Osoblje apartmana govori engleski i italijanski jezik.

Pula City Center Accommodation

«Pula City Center Accommodation» se nalazi u Puli. Ovaj hotel se nalazi 1 km od centra grada. Možete prošetati i istražiti okolinu hotela. Mesta u blizini: Plaža Valsaline, Plaža Gortanova Bay i Plaža Mornar. U hotelu Provedite veče u prijatnoj atmosferi bara. Vreme je za fini obrok! Svratite do restorana. Želite biti uvek na mreži? Wi-Fi je dostupan. Ako putujete automobilom, možete parkirati u parking zoni. Takođe, gostima u hotelu su na raspolaganju i sledeće usluge: lekar. Želite li na ekskurziju? Posavjetujte se sa turističkim pultom hotela. Nećete morati da ostavljate svog ljubimca kod kuće jer im je dozvoljeno. Osoblje hotela će za vas naručiti transfer. Pogodno za goste sa invaliditetom: lift im pomaže da dođu do najviših spratova. Gostima hotela na raspolaganju su i druge usluge. Na primer, praonica rublja, hemijsko čišćenje, peglanje, iznajmljivanje automobila, sef . Osoblje hotela rado će razgovarati s vama na engleskom, italijanskom i njemačkom jeziku. Pogodnosti u sobi Evo šta ćete naći u sobi za odmor nakon napornog dana: tuš i TV. Imajte na umu da navedene usluge možda neće biti dostupne u svim sobama.

Hotel Pax

Odličan hotel za prijatan odmor pre dugih šetnji gradom. Hotel «Hotel Pax» nalazi se u Splitu. Ovaj hotel se nalazi 2 km od centra grada. Možete prošetati i istražiti okolinu hotela — javnu plažu Trstenik, javnu plažu Radisson i plažu Firule. U hotelu Možete svratiti do bara. Probajte domaću kuhinju i odmorite se u restoranu. Ako ne možete bez kafe, svratite u kafić. Besplatan bežični internet dostupan je na teritoriji. Pitajte za više informacija prilikom prijave. Ako putujete automobilom, postoji parking zona. Takođe, gostima u hotelu su na raspolaganju i sledeće usluge: soba za masažu i doktor. Gosti koji vole bavljenje sportom moći će da uživaju u fitnes centru. Za rezervaciju izleta obratite se pultu za turističku pomoć u hotelu. Osoblje hotela će za vas naručiti transfer. Pogodno za goste sa invaliditetom: lift im pomaže da dođu do najviših spratova. Gostima su na raspolaganju i praonica, hemijsko čišćenje, iznajmljivanje automobila, sef. Osoblje hotela će rado razgovarati sa vama na engleskom i italijanskom jeziku. Pogodnosti u sobi Evo šta ćete naći u sobi za odmor nakon napornog dana: mini-bar. Imajte na umu da navedene usluge možda neće biti dostupne u svim sobama.

Dubrovnik Hotel

Veoma dobra opcija za one koji vole da budu u pokretu! «Dubrovnik Hotel» nalazi se u Dubrovniku. Ovaj hotel se nalazi nekoliko minuta od centra grada. Možete prošetati i istražiti okolinu hotela. Mesta u blizini: plaža Lapad, privatna plaža hotela More i privatna plaža hotela Vis. Provedite veče u prijatnoj atmosferi bara. Vreme je za fini obrok! Svratite do restorana. Ako ne možete bez kafe, svratite u kafić. Besplatan bežični internet dostupan je na teritoriji. Pitajte za više informacija prilikom prijave. Posebno za turiste koji putuju automobilom, postoji parking zona. Želite li na ekskurziju? Posavjetujte se sa turističkim pultom hotela. Povedite svog ljubimca sa sobom. Kućni ljubimci su dozvoljeni uz nadoknadu. Ako želite da vaše putovanje bude još ugodnije, možete naručiti transfer. Pogodno za goste sa invaliditetom: lift im pomaže da dođu do najviših spratova. Gostima hotela na raspolaganju su i druge usluge. Na primer, praonica rublja, bankomat, privatna prijava i odjava, peglanje, iznajmljivanje automobila. Osoblje hotela će rado razgovarati sa vama na engleskom, španskom, italijanskom, nemačkom i ruskom jeziku. Pogodnosti u sobi U sobi, za vas, nalazi se TV i mini-bar. Oprema sobe zavisi od njene kategorije.

NAPOMENE U VEZI AVIO PREVOZA:

  • Cenovnici su rađeni na bazi osnovne tarife avio kompanije i smeštaja hotela, koje su podložne promenama. U slučaju da po navedenoj tarifi ne postoji raspoloživih mesta, putniku se mogu ponuditi cene drugih tarifa koje se doplaćuju.
  • avio kompanije primenjuju posebne uslove otkazivanja odnosno karta kupljena po ekonomskoj i promotivnoj tarifi nije podložna promeni niti se može refundirati kao ni aerodromoske takse.
  • Karta se izdaje odmah u trenutku rezervacije.
  • Sve informacije koje su saopštene usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost.
  • Tačno vreme poletanja određuje avio kompanija. Ukoliko je let večernji ili jutarnji, moguće je ne stići na predviđeni obrok u smeštajnom kapacitetu. To ne može biti predmet žalbe od strane putnika jer Organizator nije u mogućnosti da utiče na red letenja aviokompanije. U nekim smeštajnim kapacitetima moguće je dobiti lanč paket ili hladni obrok po zahtevu.
  • Putnici su dužni da prilikom rezervacije aranžmana prilože kopiju prve strane važećeg pasoša. Ukoliko se kopije ne prilože od strane putnika, Organizator ne snosi odgovornost za eventualna pogrešna imena istih. Putnici sami snose troškove za štampanje novih karata.
  • Ukolio avio Kompanija zahteva elektronsko čekiranje najkasnije 24 časa pred let. Putnik je dužan da pošalje zahtev za čekiranje svoje karte putem maila na adresu galaxytravel181@gmail.com ili pozivom na broj +381 64 1116099. Organizator se obavezuje da će dostaviti putniku čekiranu avionsku kartu na mail, koju je potrebno da putnik odštampa i ponese sa sobom na aerodrom. Takođe, moguće je da putnik dođe sam u agenciju najkasnije do 24 časa pred let gde može lično podići odštampanu kartu za let. Isti uslovi čekiranja putnika važe i za let u povratku.

Potrebni podaci iz pasoša za čekiranje: Datum rođenja, Broj pasoša, Država koja je izdala pasoš, Datum izdavanja pasoša, Datum isteka pasoša

-U slučaju ne poštovanja gore navedenih procedura, putnik snosi troškove penala na aerodromu.

POSEBNI USLOVI OTKAZA UGOVORA ZA INDIVIDUALNI ARANŽMAN

Ukoliko putnik otkaže ugovor o putovanju:

– od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana do 31 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 40% ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja.

– od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 30 dan do 21 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 70% od ukupne cene aranžmana,na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja.

– od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 20 dana pre početka putovanja do 1 dan pre početka putovanja, i na dan putovanja: zadržava se 100% od ukupne cene aranžmanana ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja

OTKAZ PUTOVANJA:

– Ukoliko putnik otkaže putovanje isti je dužan da organizatoru putovanja (Galaxy Travel-u nadoknadi realne troškove avionske karte i smeštaja prema pravilima koja nalažu nisko tarifna (Low cost) avio kompanija i hotelski rezervacioni sistem.

– Low cost avio kompanije primenjuju posebne uslove otkazivanja odnosno kupljena avionska karta nije podložna refundacijama kao ni aerodromske takse te kao takve ne podležu uslovima otkaza i odredbama o naknadi iz. Opštih uslova putovanja jer predstavlja STVARNO PRIČINJEN TROŠAK.

– Stvarno učinjeni trošak predstavlja trošak rezervacije smeštaja preko rezervacione hotelske sisteme koji ne dozvoljavaju bilo kakve promene ili refundacije. Ukoliko putnik ima bilo kakav prigovor, potrebno je dostaviti ga hotelu na licu mesta u pismenoj formi. Prigovori koji budu dostavljeni nakon odjave iz hotela, neće biti razmatrane.

Adresa za prijem pisanih reklamacija: Obilićev venac 9/20 ili na mail galaxytravel181@gmail.com . Rok za slanje reklamacija je 8 dana od datuma završetka putovanja. Rok za rešavanje reklamacija je 8 dana od prijema iste. U hitnim slučajevima putnik može pozvati Organizatora na broj +381 64 1116099.

Opšte napomene

  • Organizator putovanja je Galaxy travel sa sedištem u Nišu, Obilićev venac 9/20 18.000 Niš, LICENCA OTP br. 15/2023 kategorija A.
  • Putnici su dužni da 2 dana pre putovanja provere tačno mesto i vreme poletanja aviona.
  • Za sve informacije date usmenim, telefonskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut uprostorijama agencije
  • Organizator putovanja Galaxy travel zadžava pravo promene pojedinih sadržaja u programu putovanja.
  • Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja
  • Putnik je dužan da se sam upozna sa propisanim pravilima ponašanja, kao i ograničenjima za ulazak i tokom boravka, carinskim i graničnim formalnostima zemalja u koje putuju.
  • U slučaju nepredviđenih objektivnih okolnosti (kao na primer gužva na granicama, gužva u saobraćaju,i slično) Organizator zadržava pravo promene programa putovanja.
  • Ukoliko su putnici maloletni i putuju bez pratnje roditelja/staraoca dužni su da prilikom putovanja ponesu sa sobom overenu saglasnost oba roditelja/staratelja. Ukoliko putuju u pratnji samo jednog roditelja, moraju imati overenu saglasnost drugog roditelja/staraoca.
  • Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sani da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju ida sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave
  • Preporuka je da se putnici sa novim crvenim pasošima, informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdrastveno osiguranje, potvrde o smeštaju..) na web stanici Delegacije Evropske unije u Srbiji www.europa.rs, ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slućaju da pogranićne vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju Evropske unije.
  • Organizator putovanja Galaxy Travel zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama avio kompanije Wizz air i u zakonom predviđenim slučajevima.
  • Rok za prijave za aranžman zavisi od popunjenosti kapaciteta na letu i u privatnom smeštaju/hotelu.
  • Aranžman je rađen na bazi od minimum 2 putnika.

 

Organizator putovanja TA Galaxy travel, licenca OTP 15/2023 kategorija A.

Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja agencije Galaxy Travel, koji se nalaze na sajtu agencije

I sa kojim su putnici dužni da se upoznaju.

Cenovnik br.1 od 21.3.2024. godine

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *