MILANO 2024, avionom iz Beograda ili Sofije, od 349 evra

PROJECT OVERVIEW

MILANO

Avionom iz Beograda ili Sofije

INDIVIDUALNI ARANŽMAN

Cena od 349 evra, po osobi za 3 noći / 4 dana

Za polaske tokom 2024. putnici mogu da izaberu dan polaska i dužinu boravka

 

Milano je grad umetnosti, mode, dizajna, velikih brendova, nacionalnih razlika, brzine, gužve… Kaže se da ime grada vodi poreklo od engleske reči Milliner (modist, modistkinja), pa nije čudo što je ova metropola jedan od svetskih modnih, finansijskih i komercijalnih centara.

PRIMER PROGRAMA PUTOVANJA

1.dan Beograd (Sofija) – Milano

Dolazak na aerodrom “Nikola Tesla” u Beogradu ili Međunarodni aerodrom Sofija u Sofiji, dva sata pre poletanja aviona. Čekiranje za let, Sletanje na izabranom aerodromu u Milanu (Milano Bergamo). Po sopstvenom izboru putnika odabir individulnog transfera do hotela. Smeštaj u hotelu. Slobodno vreme. Noćenje.

2.-3. dan Milano

Boravak putnika u izabranom smeštaju i izabranoj usluzi. Tokom slobodnog vremena preporučujemo posetu nekih od najvažnijih znamenitosti. Čuvena Milanska katedrala nalazi se na glavnom gradskom trgu – pjaca Duomo, u centru zbivanja, i svako će otići u katedralu, ali malo ljudi zna da se stepenicama ili liftom možete popeti na krov i šetati njime. Pogled i doživlaj je spektakularan. Ne propustite u Milanu da posetite muzej Milanske katedrale gde se čuvaju originalne skulpture od mermera, zlata i slonovače…

4. dan Milano – Beograd (Sofija)

Napuštanje hotela. Individualan transfer do aerodroma. Čekiranje za let, Polazak aviona za Beograd ili Sofiju, sletanje na aerodom . Kraj usluga.

CENOVNIK BR.1

Važi od 8.2.2024.

Cena aranžmana je po osobi (na upit) i informativnog su karaktera.

Putnici mogu da izaberu dan polaska i povratka.

 

HOTEL CENA

po osobi

USLUGA
Starhotels Business Palace 4* od 499 evra NOĆENJE SA DORUČKOM
Hotel Palladio 1* od 349 evra NOĆENJE

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

– Povratni avionski prevoz na relaciji Beograd (Sofija)– aerodrom u Milanu (Milano Bergamo)– Beograd (Sofija), low cost ili drugom avio kompanijom, sa uračunatim aerodromskim taksama;

– ručni prtljag dimenzija (ranac): 40cm x 20cm x 25cm

– Smeštaj u hotelu na bazi izabranog broja noćenja sa izabranom uslugom (hotel-standardne sobe sa sopstvenim kupatilom);

– Troškove organizacije putovanja.

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

Individualan transfer aerodrom – privatni smeštaj/hotel – aerodrom.

Predlažemo da pre polaska instalirate na mobilni telefon aplikaciju BOLT, ili sličnu, jer je ova cena usluge daleko povoljnija od klasične taxi usluge.

Po zahtevu putnika, uz doplatu, možemo obezbediti transfer do hotela.

– Kabinski prtljag (Cabin Big Size), dimenzije: 55cm x 40cm x 20cm težine do 10kg;

– Predati čekirani prtljag;

– izbor sedišta u avionu: da putnici sede zajedno, sedište pored prozora, sedište pored prolaza, sedište sa dodatnim prostorom za noge, sedište u određenom delu aviona (na zahtevu i dodatno se naplaćuje po tarifama avio kompanije);

– putno zdravstveno osiguranje;

– Obrok i piće na letu;

– Boravišnu taksu

DOPLATE:

– Za 1/1 sobu na upit

– doplata za dodatni čekirani prtljag 10kg/ 20kg/ 26kg/32kg – na osnovu zvanične tarife avio kompanije u trenutku rezervacije;

– doplata za željeno sedište u avionu koje se doplaćuje po zvanićnoj tarifi low coast avio kompanije (od 5 € – 20€ po osobi po letu). Doplata za željeno sedište omogućava čekiranje 60 dana pre leta. Obavezna doplata ukoliko putuju deca do 02-11,99 godina sa odraslom osobom: sedište pored odrasle po pravilima avio kompanije Wizz Air deca ne mogu da sede odvojena od odrasle osobe sa kojom putuju– cena je po trenutnoj raspoloživoj tarifi u trenutku kupovine avio karata,

– doplata za obroke u hotelu po izboru (ručak, večera);

Nakon rezervacije i uplate, doplata za prtljag se može izvršiti po višoj tarifi, zato preporučujemo da klijenti količinu prtljaga rezervišu prilikom uplate rezervacija.

NAČINI PLAĆANJA:

– Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan uplate;

– Uplata akontacije 40% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre polaska gotovinom, uplatom na račun.

NAPOMENE U VEZI ARANŽMANA:

  • Cenovnici su rađeni na bazi osnovne tarife nisko tarifne avio kompanije. U slučaju da po navedenoj tarifi ne postoji raspoloživih mesta, putniku se mogu ponuditi cene drugih tarifa koje se doplaćuju.
  • Nisko tarifne avio kompanije primenjuje posebne uslove otkazivanja odnosno karta kupljena po ekonomskoj i promotivnoj tarifi nije podložna promeni niti se može refundirati kao ni aerodromoske takse.
  • Karta se izdaje ODMAH u trenutku rezervacije.
  • Ponuda smeštaja direktno zavisi od raspoloživih kapaciteta iz rezervacionog kapaciteta. Ukoliko nema slobodnih mesta u navedenim kapacitetima moguće je rezervisati neki drugi uz doplatu.
  • Sve informacije koje su saopštene usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost.

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:

  • U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka nakon 14h, a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09h. Većina hotela ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji.
  • Ponuda smeštaja direktno zavisi od raspoloživih kapaciteta iz rezervacionog kapaciteta. Ukoliko nema slobodnih mesta u navedenim kapacitetima moguće je rezervisati neki drugi uz doplatu.
  • Opis smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.
  • Objašnjenje, u slučaju kad je rezervisana usluga noćenje sa doručkom, kontinentalni švedski sto – manji izbor namirnica i uglavnom je slatki doručak, a zastupljena internacionalna kuhinja
  • U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti ležaj mogu biti pomoćni. Dimenzija i izgled i izgled pomoćnog ležaja zavise od smeštajnih objekata,moze biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom kao klasičan krevet
  • Organizator putovanja Galaxy travel ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta
  • Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekata su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadražaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr.sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj….)
  • Galaxy Travel zadržava pravo promene hotela iste ili više kategorizacije.
  • Dodatne hotelske usluge, turističke takse i gradske takse moraju se direktno platiti u hotelu. Galaxy Travel nije odgovoran za skrivene hotelske takse i nema kontrolu nad njihovom naplatom.
  • Putnici će biti smešteni u navedenim ili sličnim hotelima na osnovu raspoloživosti.

 

OPIS HOTELA SA KOJIMA SARAĐUJEMO:

Starhotels Business Palace 4*

Smešten na samo 100 metara od stanice metroa Porto di Mare i 10 minuta hoda od železničke stanice Rogoredo, hotel Starhotels Business Palace ima teretanu sa panoramskim pogledom na grad, besplatan WiFi u celom objektu i prostrani otvoreni prostor. Sobe u hotelu Business Palace su prostrane i klimatizovane i imaju izbor jastuka, Starbeds, satelitsku televiziju i sopstveno kupatilo. Neki apartmani imaju podove sa tepihom. Otvoren do 01:00, La Corte by Eataly lounge bar služi koktele i nudi bilijar. Dvorište je opremljeno suncobranima, stolovima i stolicama. Doručak na bazi švedskog stola u američkom stilu počinje rano ujutro. Poslužuje se u restoranu Borromeo by Eataly, a za ručak i večeru se poslužuju internacionalna i domaća jela. Možete zatražiti i proizvode bez glutena. Milanska katedrala udaljena je 10 minuta vožnje metroom.

Hotel Palladio 1*

Odlična opcija za jeftino putovanje – hotel «Hotel Palladio» nalazi se u Milanu. Ovaj hotel se nalazi u neposrednoj blizini centra grada. Možete prošetati i istražiti okolinu hotela — Porta Romana, Torre Velasca i baziliku Sant’Eustorgio. U hotelu Besplatan je dostupan bežični internet. Pitajte za više informacija prilikom prijave. Posebno za turiste koji putuju automobilom, postoji parking zona. Kućni ljubimci su dobrodošli ovde. Pristupačnost: postoji lift. Gostima su na raspolaganju i vešernica, peglanje, sef i konsijerž. Osoblje hotela govori engleski, španski, italijanski, nemački i francuski. Pogodnosti u sobi: Soba je toplo uređena i ima sve što vam je potrebno za odmor nakon napornog dana. Tu je budilnik, tuš, TV i mini-bar. Oprema sobe zavisi od njene kategorije.

 

 NAPOMENE U VEZI AVIO PREVOZA:

  • Cenovnici su rađeni na bazi osnovne tarife nisko tarifne avio kompanije, koje su podložne promenama. U slučaju da po navedenoj tarifi ne postoji raspoloživih mesta, putniku se mogu ponuditi cene drugih tarifa koje se doplaćuju.
  • Nisko tarifne avio kompanije primenjuju posebne uslove otkazivanja odnosno karta kupljena po ekonomskoj i promotivnoj tarifi nije podložna promeni niti se može refundirati kao ni aerodromoske takse.
  • Karta se izdaje odmah u trenutku rezervacije.
  • Sve informacije koje su saopštene usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost.
  • Tačno vreme poletanja određuje avio kompanija. Ukoliko je let večernji ili jutarnji, moguće je ne stići na predviđeni obrok u smeštajnom kapacitetu. To ne može biti predmet žalbe od strane putnika jer Organizator nije u mogućnosti da utiče na red letenja aviokompanije. U nekim smeštajnim kapacitetima moguće je dobiti lanč paket ili hladni obrok po zahtevu.
  • Putnici su dužni da prilikom rezervacije aranžmana prilože kopiju prve strane važećeg pasoša. Ukoliko se kopije ne prilože od strane putnika, Organizator ne snosi odgovornost za eventualna pogrešna imena istih. Putnici sami snose troškove za štampanje novih karata.
  • Low cost Kompanija zahteva elektronsko čekiranje najkasnije 24 časa pred let. Putnik je dužan da pošalje zahtev za čekiranje svoje karte putem maila na adresu galaxytravel181@gmail.com ili pozivom na broj +381 64 1116099. Organizator se obavezuje da će dostaviti putniku čekiranu avionsku kartu na mail, koju je potrebno da putnik odštampa i ponese sa sobom na aerodrom. Takođe, moguće je da putnik dođe sam u agenciju najkasnije do 24 časa pred let gde može lično podići odštampanu kartu za let. Isti uslovi čekiranja putnika važe i za let u povratku.

Potrebni podaci iz pasoša za čekiranje: Datum rođenja, Broj pasoša, Država koja je izdala pasoš, Datum izdavanja pasoša, Datum isteka pasoša

U slučaju ne poštovanja gore navedenih procedura, putnik snosi troškove penala na aerodromu.

POSEBNI USLOVI OTKAZA UGOVORA ZA INDIVIDUALNI ARANŽMAN

Ukoliko putnik otkaže ugovor o putovanju:

– od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana do 31 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 40% ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja.

– od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 30 dan do 21 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 70% od ukupne cene aranžmana,na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja.

– od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 20 dana pre početka putovanja do 1 dan pre početka putovanja, i na dan putovanja: zadržava se 100% od ukupne cene aranžmanana ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja

OTKAZ PUTOVANJA:

– Ukoliko putnik otkaže putovanje isti je dužan da organizatoru putovanja (Galaxy Travel-u nadoknadi realne troškove avionske karte i smeštaja prema pravilima koja nalažu avio kompanija i hotelski rezervacioni sistem.

– Low cost avio kompanije primenjuju posebne uslove otkazivanja odnosno kupljena avionska karta nije podložna refundacijama kao ni aerodromske takse te kao takve ne podležu uslovima otkaza i odredbama o naknadi iz. Opštih uslova putovanja jer predstavlja STVARNO PRIČINJEN TROŠAK.

– Stvarno učinjeni trošak predstavlja trošak rezervacije smeštaja preko rezervacione hotelske sisteme koji ne dozvoljavaju bilo kakve promene ili refundacije. Ukoliko putnik ima bilo kakav prigovor, potrebno je dostaviti ga hotelu na licu mesta u pismenoj formi. Prigovori koji budu dostavljeni nakon odjave iz hotela, neće biti razmatrane.

Adresa za prijem pisanih reklamacija: Obilićev venac 9/20 ili na mail galaxytravel181@gmail.com . Rok za slanje reklamacija je 8 dana od datuma završetka putovanja. Rok za rešavanje reklamacija je 8 dana od prijema iste. U hitnim slučajevima putnik može pozvati Organizatora na broj +381 64 1116099.

Opšte napomene

  • Organizator putovanja je Galaxy travel sa sedištem u Nišu, Obilićev venac 9/20 18.000 Niš, LICENCA OTP br. 15/2023 kategorija A.
  • Putnici su dužni da 2 dana pre putovanja provere tačno mesto i vreme poletanja aviona.
  • Za sve informacije date usmenim, telefonskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut uprostorijama agencije
  • Organizator putovanja Galaxy travel zadžava pravo promene pojedinih sadržaja u programu putovanja.
  • Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja
  • Putnik je dužan da se sam upozna sa propisanim pravilima ponašanja, kao i ograničenjima za ulazak i tokom boravka, carinskim i graničnim formalnostima zemalja u koje putuju.
  • U slučaju nepredviđenih objektivnih okolnosti (kao na primer gužva na granicama, gužva u saobraćaju,i slično) Organizator zadržava pravo promene programa putovanja.
  • Ukoliko su putnici maloletni i putuju bez pratnje roditelja/staraoca dužni su da prilikom putovanja ponesu sa sobom overenu saglasnost oba roditelja/staratelja. Ukoliko putuju u pratnji samo jednog roditelja, moraju imati overenu saglasnost drugog roditelja/staraoca.
  • Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sani da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju ida sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave
  • Preporuka je da se putnici sa novim crvenim pasošima, informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdrastveno osiguranje, potvrde o smeštaju..) na web stanici Delegacije Evropske unije u Srbiji www.europa.rs, ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slućaju da pogranićne vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju Evropske unije.
  • Organizator putovanja Galaxy Travel zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama avio kompanije Wizz air i u zakonom predviđenim slučajevima.
  • Rok za prijave za aranžman zavisi od popunjenosti kapaciteta na letu i u privatnom smeštaju/hotelu.
  • Aranžman je rađen na bazi od minimum 2 putnika.

 

Organizator putovanja TA Galaxy travel, licenca OTP 15/2023 kat. A.

Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja agencije Galaxy Travel, koji se nalaze na sajtu agencije

i sa kojim su putnici dužni da se upoznaju.

Cenovnik br.1 od 8.2.2024. godine

 

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *