MALTA 2024

PROJECT OVERVIEW

MALTA

Polasci iz Beograda ili Niša

INDIVIDUALNI AVIO ARANŽMAN

Cena od 299 evra, po osobi za 4 noći / 5 dana

 

Broj noćenja po izboru putnika

Za polaske u periodu od januara – decembra 2024. godine.

Polasci iz Beograda: ponedeljak, sreda, petak i nedelja.

Polasci iz Niša: ponedeljak i petak

MALTA je mala, gusto naseljena ostrvska država u središtu Mediterana, južno od Sicilije (93 km), Istočno od Tunisa i severno od Libije. Arhipelag čini pet ostrva od kojih je najveće Malta, zatim Gozo, Comino, Cominotto i Filfla. Istorijsko nasleđe svedoči o 7000 godina dugoj civilizaciji. Mali arhipelag tokom istorije imao je veliki strateški značaj za moćne narode poput Feničana, Rimljana, Vizantije, Arapa, Normana, Španaca, Francuza i konačno Britanaca. Dugo su na ostrvu boravili vitezovi reda Sv. Jovana, kasnije poznati kao Malteški red.

Malta sa bogatom istorijom, blagom klimom sa velikim brojem sunčanih dana, mnoštvom stenovitih i uređenih peščanih plaza, pruža mnoštvo mogućnosti svim posetiocima.

 

PREDLOG  PROGRAMA PUTOVANJA

  1. dan Beograd (NIŠ) – Malta

Dolazak na aerodrom “Nikola Tesla” u Beogradu ili “Konstantin veliki” u Nišu dva sata pre poletanja aviona. Čekiranje za let, šalter Wizzair iz Beograda, šalter Ryanair iz Niša. Sletanje na aerodrom u Malti (Malta International airport). Po sopstvenom izboru putnika odabir individulnog transfera do hotela. Smeštaj u hotelu. Slobodno vreme. Noćenje.

2.- 4. dan Malta

Boravak putnika u izabranom smeštaju i izabranoj usluzi. Tokom slobodnog vremena preporučujemo posetu nekih od najvažnijih znamenitosti Malte. To su svakako glavni grad Valeta, Sliema, Mdina, Mosta, Rabat, Budžiba, Popajevo selo, ostvro Gozo, Komina…

Grad Mdina- “grad tišine” bio je prva prestonica na Malti koji još uvek ima dobro očuvanu trvđavu u kojoj i danas žive ljudi. Ovde zaista dolazi do izražaja spoj raznovrsnosti koji je iznedrila malteška kultura. S jedne strane čitate da je grad bio vrlo živ za vreme Rimljana, a s druge vam je jasno da naziv ima veze sa arapskim jezikom („medina“ na arapskom znači grad). Uske ulice, zatvorene verande ali obojene jarkim bojama vodiće vas satima da lutate dok se ne popnete na vrh tvrđave i ugledate prizor koji oduzma dah – veći deo Malte i okolne gradove. Današnji glavni grad Valeta bogata je katedralama, muzejima, ukrašenim ulicama. Obavezmo posetite Trintonovu fontanu, kapiju

Floriana, krenite i do luke sa koje se pruža sjajan pogled. U Mosti možete videti najlepšu i najveću crkvu na Malti. U Sliemi možete uživati u šopingu. Tržni centar The Point je za sada najveći na Malti. Budžiba je veoma popularno letovalište, leti je prepuno turista a zimi je izuzetno mirno. Za ljubitelje noćnog života posetite St. Džulijens i Pačvil, bogati su klubovima koji rade do kasno u noć. Na jugu Malte je ribarsko mesto Marsaxlokk (izgovara se “marsa-šlok”). Za mlađe generacije interesantne lokacije gde je snima film Game Of Thrones – ostrvo Gozo, kao i Popajevo selo.

  1. dan Malta- Beograd (Niš)

Napuštanje hotela. Individualan transfer do aerodroma Malta International airport. Čekiranje za let, Polazak aviona za Beograd (Niš). Kraj usluga.

 

CENOVNIK BR.1

Važi od 24.1.2024.

Cena aranžmana je po osobi (na upit) i informativnog su karaktera.

Putnici mogu da izaberu, duzinu boravka, dan polaska i povratka.

 

HOTEL CENAZa 4 noćenja po osobi USLUGA
Sliema Chalet Hotel 3* od 299 evra Smeštaj
Plaza Regency Hotel od 399 evra Smeštaj sa doručkom
The Palace Hotel 5* od 599 evra Smeštaj sa doručkom

 

Pošaljite nam upit kako bi Vam poslali ponudu. Neophodne informacije su broj putnika, datum polaska i povratka, kao i koji aerodrom Vam odgovara (npr. Beograd ili Niš). Koja vrsta hotelske usluge ili apartman (najam, doručak, polupansion ili all inclusive). 

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

– Povratni avionski prevoz na relaciji Beograd (Niš) – Malta – Beograd (Niš) low cost avio kompanijom, sa uračunatim aerodromskim taksama;

– ručni prtljag dimenzija (ranac): 40cm x 20cm x 25cm

– Smeštaj u hotelu na bazi izabranog broja noćenja sa izabranom uslugom (standardne sobe sa sopstvenim kupatilom);

– Troškove organizacije putovanja.

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

Individualan transfer aerodrom – privatni smeštaj/hotel – aerodrom.

Predlažemo da pre polaska instalirate na mobilni telefon aplikaciju BOLT jer je cena taxi usluge daleko povoljnija od klasične taxi usluge.

Po zahtevu putnika, uz doplatu, možemo obezbediti transfer do hotela.

– Kabinski prtljag (Cabin Big Size), dimenzije: 55cm x 40cm x 20cm težine do 10kg;

– Predati čekirani prtljag;

– izbor sedišta u avionu: da putnici sede zajedno, sedište pored prozora, sedište pored prolaza, sedište sa dodatnim prostorom za noge, sedište u određenom delu aviona (na zahtevu i dodatno se naplaćuje po tarifama avio kompanije);

– putno zdravstveno osiguranje;

– Obrok i piće na letu;

– Boravišnu taksu (0.50€ po osobi po danu)

Na ostrvu je dobro regulisan autobuski saobraćaj te lako možete obići brojne lokacije. Cena karte po osobi koja važi 2 sata u sezoni košta 2 eura, vansezoni 1.5 eura. Za duži boravak preporučujemo kupovinu nedeljnih kartica (Tallinja) – važe 7 dana za sve vožnje, cena 21 euro. Dnevna karta je 15 eura tako da se isplati i za kraći boravak od 5 dana kupiti sedmodnevnu kartu. Autobusi saobraćaju od aerodroma do svih mesta tako da je jednostavno stići do odabrane lokacije kada sletite na aerodrom.

DOPLATE:

– Za 1/1 sobu na upit

– doplata za dodatni čekirani prtljag 10kg/ 20kg/ 26kg/32kg – na osnovu zvanične tarife avio kompanije u trenutku rezervacije;

– doplata za željeno sedište u avionu koje se doplaćuje po zvanićnoj tarifi low coast avio kompanije (od 5 € – 20€ po osobi po letu). Doplata za željeno sedište omogućava čekiranje 60 dana pre leta. Obavezna doplata ukoliko putuju deca do 02-11,99 godina sa odraslom osobom: sedište pored odrasle po pravilima avio kompanije Wizz Air deca ne mogu da sede odvojena od odrasle osobe sa kojom putuju– cena je po trenutnoj raspoloživoj tarifi u trenutku kupovine avio karata,

– doplata za obroke u hotelu po izboru (ručak, večera);

*** Nakon rezervacije i uplate, doplata za prtljag se može izvršiti po višoj tarifi, zato preporučujemo da klijenti količinu prtljaga rezervišu prilikom uplate rezervacija.

INFORMACIJE U VEZI  INDIVIDUALNOG TRASFERA OD AERODROMA DO SMEŠTAJA

Predlažemo da pre polaska instalirate na mobilni telefon aplikaciju BOLT jer je cena taxi usluge daleko povoljnija od klasične taxi usluge.

Po zahtevu putnika, uz doplatu, možemo obezbediti transfer do hotela.

NAČINI PLAĆANJA:

– Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan uplate;

– Uplata akontacije 40% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre polaska gotovinom, uplatom na račun.

NAPOMENE U VEZI ARANŽMANA:

  • Cenovnici su rađeni na bazi osnovne tarife nisko tarifne avio kompanije. U slučaju da po navedenoj tarifi ne postoji raspoloživih mesta, putniku se mogu ponuditi cene drugih tarifa koje se doplaćuju.
  • Nisko tarifne avio kompanije primenjuje posebne uslove otkazivanja odnosno karta kupljena po ekonomskoj i promotivnoj tarifi nije podložna promeni niti se može refundirati kao ni aerodromoske takse.
  • Karta se izdaje ODMAH u trenutku rezervacije.
  • Ponuda smeštaja direktno zavisi od raspoloživih kapaciteta iz rezervacionog kapaciteta. Ukoliko nema slobodnih mesta u navedenim kapacitetima moguće je rezervisati neki drugi uz doplatu.
  • Sve informacije koje su saopštene usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost.

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:

  • U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka nakon 14h, a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09h. Većina hotela ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji.
  • Ponuda smeštaja direktno zavisi od raspoloživih kapaciteta iz rezervacionog kapaciteta. Ukoliko nema slobodnih mesta u navedenim kapacitetima moguće je rezervisati neki drugi uz doplatu.
  • Opis smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.
  • Objašnjenje, u slučaju kad je rezervisana usluga noćenje sa doručkom, kontinentalni švedski sto – manji izbor namirnica i uglavnom je slatki doručak, a zastupljena internacionalna kuhinja
  • U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti ležaj mogu biti pomoćni. Dimenzija i izgled i izgled pomoćnog ležaja zavise od smeštajnih objekata,moze biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom kao klasičan krevet
  • Organizator putovanja Galaxy travel ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta
  • Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekata su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadražaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr.sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj….)
  • Galaxy Travel zadržava pravo promene hotela iste ili više kategorizacije.
  • Dodatne hotelske usluge, turističke takse i gradske takse moraju se direktno platiti u hotelu. Galaxy Travel nije odgovoran za skrivene hotelske takse i nema kontrolu nad njihovom naplatom.
  • Putnici će biti smešteni u navedenim ili sličnim hotelima na osnovu raspoloživosti.

OPIS HOTELA SA KOJIMA SARAĐUJEMO:

Sliema Chalet 3*

Sliema Chalet nudi klimatizovane sobe, preko puta plaže na šetalištu uz more u Slijemi. Autobusni i trajektni terminali udaljeni su samo nekoliko metara. Sa krovne terase hotela Sliema Chalet pruža se prekrasan pogled na Sredozemno more. Sve sobe imaju sopstveno kupatilo. Neke sobe imaju privatnu terasu s pogledom na more. Recepcija je otvorena 24 sata dnevno, a ovdje možete iznajmiti automobil ili rezervirati transfer do aerodroma. Wi-Fi je dostupan u cijelom hotelu. Hotel je okružen trgovinama, restoranima i barovima, a trgovački i zabavni centar Tower Road udaljen je samo 200 metara.

Plaza Regency Hotel 3*

Objekat Plaza Regency Hotels je smešten na samoj obali mora u Slijemi i nudi predivan pogled na zalive Sent Džulijans (St. Julian’s) i Baluta (Balluta). Takođe raspolaže krovnim bazenom i terasom za sunčanje. Besplatan WiFi je dostupan u celom objektu. Objekat Plaza Regency se sastoji od dva različita hotela, koji su povezani mostom na šestom spratu. Sve sobe su klimatizovane i uređene u različitim stilovima, od klasičnog do modernog stila. Iz većine soba se pruža delimičan ili direktan pogled na more. Ovi hoteli sadrže dva bara, piceriju i restoran, uz ponudu hrane i pića tokom celog dana. Na krovu se organizuju večernji zabavni programi. Objekat Plaza Regency u ponudi ima i dva bazena. Nalazi se u blizini plaže i odmah pored autobuske stanice. Gosti mogu lako doći do Valete i Međunarodnog aerodroma Malta.

 

 NAPOMENE U VEZI AVIO PREVOZA:

  • Cenovnici su rađeni na bazi osnovne tarife nisko tarifne avio kompanije, koje su podložne promenama. U slučaju da po navedenoj tarifi ne postoji raspoloživih mesta, putniku se mogu ponuditi cene drugih tarifa koje se doplaćuju.
  • Nisko tarifne avio kompanije primenjuju posebne uslove otkazivanja odnosno karta kupljena po ekonomskoj i promotivnoj tarifi nije podložna promeni niti se može refundirati kao ni aerodromoske takse.
  • Karta se izdaje odmah u trenutku rezervacije.
  • Sve informacije koje su saopštene usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost.
  • Tačno vreme poletanja određuje avio kompanija. Ukoliko je let večernji ili jutarnji, moguće je ne stići na predviđeni obrok u smeštajnom kapacitetu. To ne može biti predmet žalbe od strane putnika jer Organizator nije u mogućnosti da utiče na red letenja aviokompanije. U nekim smeštajnim kapacitetima moguće je dobiti lanč paket ili hladni obrok po zahtevu.
  • Putnici su dužni da prilikom rezervacije aranžmana prilože kopiju prve strane važećeg pasoša. Ukoliko se kopije ne prilože od strane putnika, Organizator ne snosi odgovornost za eventualna pogrešna imena istih. Putnici sami snose troškove za štampanje novih karata.
  • Low cost Kompanija zahteva elektronsko čekiranje najkasnije 24 časa pred let. Putnik je dužan da pošalje zahtev za čekiranje svoje karte putem maila na adresu galaxytravel181@gmail.com ili pozivom na broj +381 64 1116099. Organizator se obavezuje da će dostaviti putniku čekiranu avionsku kartu na mail, koju je potrebno da putnik odštampa i ponese sa sobom na aerodrom. Takođe, moguće je da putnik dođe sam u agenciju najkasnije do 24 časa pred let gde može lično podići odštampanu kartu za let. Isti uslovi čekiranja putnika važe i za let u povratku.

Potrebni podaci iz pasoša za čekiranje: Datum rođenja, Broj pasoša, Država koja je izdala pasoš, Datum izdavanja pasoša, Datum isteka pasoša

-U slučaju ne poštovanja gore navedenih procedura, putnik snosi troškove penala na aerodromu.

 

POSEBNI USLOVI OTKAZA UGOVORA ZA INDIVIDUALNI ARANŽMAN

Ukoliko putnik otkaže ugovor o putovanju:

– od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana do 31 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 40% ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja.

– od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 30 dan do 21 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 70% od ukupne cene aranžmana,na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja.

– od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 20 dana pre početka putovanja do 1 dan pre početka putovanja, i na dan putovanja: zadržava se 100% od ukupne cene aranžmanana ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja

OTKAZ PUTOVANJA:

– Ukoliko putnik otkaže putovanje isti je dužan da organizatoru putovanja (Galaxy Travel-u nadoknadi realne troškove avionske karte i smeštaja prema pravilima koja nalažu nisko tarifna (Low cost) avio kompanija i hotelski rezervacioni sistem.

– Low cost avio kompanije primenjuju posebne uslove otkazivanja odnosno kupljena avionska karta nije podložna refundacijama kao ni aerodromske takse te kao takve ne podležu uslovima otkaza i odredbama o naknadi iz. Opštih uslova putovanja jer predstavlja STVARNO PRIČINJEN TROŠAK.

– Stvarno učinjeni trošak predstavlja trošak rezervacije smeštaja preko rezervacione hotelske sisteme koji ne dozvoljavaju bilo kakve promene ili refundacije. Ukoliko putnik ima bilo kakav prigovor, potrebno je dostaviti ga hotelu na licu mesta u pismenoj formi. Prigovori koji budu dostavljeni nakon odjave iz hotela, neće biti razmatrane.

Adresa za prijem pisanih reklamacija: Obilićev venac 9/20 ili na mail galaxytravel181@gmail.com . Rok za slanje reklamacija je 8 dana od datuma završetka putovanja. Rok za rešavanje reklamacija je 8 dana od prijema iste. U hitnim slučajevima putnik može pozvati Organizatora na broj +381 64 1116099.

Opšte napomene

  • Organizator putovanja je Galaxy travel sa sedištem u Nišu, Obilićev venac 9/20 18.000 Niš, LICENCA OTP br. 15/2023 kategorija A.
  • Putnici su dužni da 2 dana pre putovanja provere tačno mesto i vreme poletanja aviona.
  • Za sve informacije date usmenim, telefonskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut uprostorijama agencije
  • Organizator putovanja Galaxy travel zadžava pravo promene pojedinih sadržaja u programu putovanja.
  • Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja
  • Putnik je dužan da se sam upozna sa propisanim pravilima ponašanja, kao i ograničenjima za ulazak i tokom boravka, carinskim i graničnim formalnostima zemalja u koje putuju.
  • U slučaju nepredviđenih objektivnih okolnosti (kao na primer gužva na granicama, gužva u saobraćaju,i slično) Organizator zadržava pravo promene programa putovanja.
  • Ukoliko su putnici maloletni i putuju bez pratnje roditelja/staraoca dužni su da prilikom putovanja ponesu sa sobom overenu saglasnost oba roditelja/staratelja. Ukoliko putuju u pratnji samo jednog roditelja, moraju imati overenu saglasnost drugog roditelja/staraoca.
  • Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sani da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju ida sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave
  • Preporuka je da se putnici sa novim crvenim pasošima, informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdrastveno osiguranje, potvrde o smeštaju..) na web stanici Delegacije Evropske unije u Srbiji www.europa.rs, ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slućaju da pogranićne vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju Evropske unije.
  • Organizator putovanja Galaxy Travel zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama avio kompanije Wizz air i u zakonom predviđenim slučajevima.
  • Rok za prijave za aranžman zavisi od popunjenosti kapaciteta na letu i u privatnom smeštaju/hotelu.
  • Aranžman je rađen na bazi od minimum 2 putnika.

 

 

Organizator putovanja TA Galaxy travel, licenca OTP 15/2023 kategorija A.

Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja agencije Galaxy Travel sa kojim su putnici dužni da se upoznaju.

Cenovnik br.1 od 24.1.2024. godine

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *