KOLMAR 2024, avionom iz Beograda, Niša ili Sofije, od 199 e

PROJECT OVERVIEW

KOLMAR 2024

Avionom iz Beograda, Niša ili Sofije

Beograd (Niš, Sofija) –Bazel (Mulhouse) – Kolmar –Bazel – Beograd (Niš, Sofija)

INDIVIDUALNI AVIO ARANŽMAN

Cena od 199 evra po osobi,  3 dana / 2 noći avionom

Postoje mesta u koja se zaljubite na prvi pogled. Kolmar je jedno od njih.

Kolmar je jedna od najpopularnijih turističkih destinacija, a nalazi se u francuskoj regiji Alzas. Prestonica alzaškog vina može se pohvaliti dobro očuvanim starim gradom, mnoštvom spomenika i muzeja. Ovde su rođeni i mnogi umetnici poput grafičara Martina Šongauera i vajara Bartoldija, autora Kipa slobode u Njujorku. Gradić je osnovan u 9. veku i u svojoj istoriji je pripadao Švedskoj i Nemačkoj, da bi na kraju bio vraćen Francuskoj. Zbog predivnih trgova, fontana i kanala nazivaju ga još i “Malom Venecijom”. Dobro očuvane zgrade i kulturno istorijsko nasleđe Kolmara čine ga jednim od najlepših gradova Evrope. Sam centar grada spada u zaštićeno područje. Šetajući šarmantnim uskim uličicama imaćete osećaj kao da ste u nekoj bajci.

 

PREDLOG PROGRAMA PUTOVANJA

  1. DAN – ČETVRTAK: Čekiranje za let Beograd (Niš, Sofija) – Bazel (Mulhouse) – dva sata pre poletanja aviona sa  aerodroma Nikola Tesla ili Konstantin Veliki. Let do Bazela (Mulhouse) i sletanje na aerodrom u Bazelu (Mulhouse). Individualni transfer  do smeštajnih jedinica, a na osnovu ličnog zahteva putnika agencija može i transfer obezbediti. Smeštaj u odabranom hotelu u Kolmaru. Slobodno vreme.

Naš predlog je da vreme iskoristite za noćnu šetnju kao i laganu večeru i alzaško vino u nekom od restorana. Noćenje.

  1. DAN  – PETAK: Individualno vreme za obilazak Kolmara: Rue des Marchands i Rue Merciere – kuća stare carine – dominikanska crkva – „mala Venecija“ okružena kanalima i kućama kamenih pročelja…su mesta koje preporučujemo da posetite. Slobodno vreme u gradskom središtu… U večernjim časovima predlažemo odlazak na večeru u jednu od najpoznatijih pabova ili restorana. Noćenje.
  2. DAN – SUBOTA: Napuštanje hotela do 10.00h. Slobodno vreme za individualne obilaske. Preporuka je da uživate još malo u bajkovitom pejzažu Kolmara. Provozate se kanalom i sve znamenitosti koje ste upoznali sa kopna sagledate iz drugog ugla. Dolazak na aerodrom u Bazelu (Mulhouse) dva sata pre poletanja, čekiranje i pripreme za let ka Beogradu (Nišu, Sofiji). Dolazak u Beograd (Niš, Sofija).. Kraj programa!

CENOVNIK BR.1

Važi od 10.2.2024.

Cena aranžmana je po osobi (na upit) i informativnog su karaktera.

Putnici mogu da izaberu i dane polaska i povratka.

 

HOTEL CENA

Za 2 noćenja po osobi

USLUGA
B&B Hotel Colmar Vignobles Ouest 2* od 199 evra Smeštaj
Ibis budget Colmar Centre Ville2* od 219 evra Smeštaj
Grand Hotel Bristol 4* od 299 evra Smeštaj

 

Cena aranžmana obuhvata:

      povratni avionski prevoz na relaciji Beograd (Niš, Sofija) – Bazel– Beograd (Niš, Sofija) avio kompanijom, sa uračunatim aerodromskim taksama;

      ručni prtljag dimenzija (ranac): 40cm x 20cm x 25cm

      najam smeštaja – 2 noći u odabranom hotelu

      troškove organizacije putovanja.

Cena aranžmana ne obuhvata:

      individualni troškovi

      putno osiguranje

      boravišne takse koje se plaćaju na licu mesta u hotelima

      transfer od aerodrome do hotela i obratno

      individualni aranžman bez vodiča 

DOPLATE:

      za 1/1 sobu na upit

      doplata za dodatni čekirani prtljag 10kg/ 20kg/ 26kg/32kg – na osnovu zvanične tarife avio kompanije u trenutku rezervacije;

      doplata za željeno sedište u avionu koje se doplaćuje po zvanićnoj tarifi low coast avio kompanije (od 10 € – 20€ po osobi po letu). Doplata za željeno sedište omogućava čekiranje 60 dana pre leta. Obavezna doplata ukoliko putuju deca do 02-11,99 godina sa odraslom osobom: sedište pored odrasle po pravilima avio kompanije Wizz Air deca ne mogu da sede odvojena od odrasle osobe sa kojom putuju– cena je po trenutnoj raspoloživoj tarifi u trenutku kupovine avio karata,

      doplata za obroke u hotelu po izboru (doručak, ručak, večera);

      Nakon rezervacije i uplate, doplata za prtljag se može izvršiti po višoj tarifi, zato preporučujemo da klijenti količinu prtljaga rezervišu prilikom uplate rezervacija.

NAČINI PLAĆANJA:

      plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan uplate;

      uplata akontacije 40% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre polaska gotovinom, uplatom na račun.

NAPOMENA U VEZI  INDIVIDUALNOG TRASFERA OD AERODROMA DO KOLMARA

      Cenovnik ne obuhvata transfer od aerodoma do hotela i obratno.

      Naš predlog je da kada stignete, sa aerodroma imate autobus broj 11 koji ide do Saint Louisa, mesta udaljenog oko 3km. Karta je oko 3€.  Kada stignete u Saint Louis tu je železnièka stanica i odatle idete vozom direktno za Kolmar. Najbolje je kartu kupiti online jer je tako oko 6€ po pravcu, ako kupite 3-4 ili više dana ranije. Što se bliži polazak moguæe da karta poskupi. Ako kupujete direktno na stanici na automatu ili na šalteru, cena je oko 15

NAPOMENE U VEZI  ARANŽMANA

      Cenovnici su rađeni na bazi osnovne tarife nisko tarifne avio kompanije WizzAir. U slučaju da po navedenoj tarifi ne postoji raspoloživih mesta, putniku se mogu ponuditi cene drugih tarifa koje se doplaćuju.

      Nisko tarifne avio kompanije primenjuje posebne uslove otkazivanja odnosno karta kupljena po ekonomskoj i promotivnoj tarifi nije podložna promeni niti se može refundirati kao ni aerodromoske takse.

      Karta se izdaje ODMAH u trenutku rezervacije.

      Ponuda smeštaja direktno zavisi od raspoloživih kapaciteta iz rezervacionog kapaciteta. Ukoliko nema slobodnih mesta u navedenim kapacitetima moguće je rezervisati neki drugi uz doplatu.

      Sve informacije koje su saopštene usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost.

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:

      u smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka nakon 14h, a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 10h. Većina hotela ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji.

      ponuda smeštaja direktno zavisi od raspoloživih kapaciteta iz rezervacionog kapaciteta. Ukoliko nema slobodnih mesta u navedenim kapacitetima moguće je rezervisati neki drugi uz doplatu.

      opis smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.

      objašnjenje, u slučaju kad je rezervisana usluga noćenje sa doručkom, kontinentalni švedski sto – manji izbor namirnica i uglavnom je slatki doručak, a zastupljena internacionalna kuhinja

      u pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti ležaj mogu biti pomoćni. Dimenzija i izgled i izgled pomoćnog ležaja zavise od smeštajnih objekata,moze biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom kao klasičan krevet

      organizator putovanja Galaxy travel ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta

      neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekata su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadražaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr.sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj….)

      Galaxy Travel zadržava pravo promene hotela iste ili više kategorizacije.

      dodatne hotelske usluge, turističke takse i gradske takse moraju se direktno platiti u hotelu. Galaxy Travel nije odgovoran za skrivene hotelske takse i nema kontrolu nad njihovom naplatom.

NEKI OD HOTELA KOJE PREPORUČUJEMO:

Grand Hotel Bristol 4*

Grand Hotel Bristol se nalazi u Kolmaru, okrenut prema istorijskoj železničkoj stanici TGV. Nudi fitnes i spa centar sa saunom, hamamom i tretmanima masaže. Objekat je udaljen 1,1 km od Božićne pijace u Kolmaru – Place des Dominicains. Klimatizovane sobe sa tradicionalnim ili savremenim dekorom imaju flat-screen TV sa kablovskim kanalima, besplatni ViFi, pribor za pripremu čaja i kafe i sopstveno kupatilo. Sve sobe su dostupne liftom. U restoranu L’Auberge Brasserie služe tradicionalna bluda Elzasa sa regionalnim vinima. Svakodnevno se priprema doručak na bazi švedskog stola. Gosti imaju izbor doručka na bazi švedskog stola koji se servira u salonu ili kontinentalnog doručka koji se služi u njihovoj sobi Grand Hotel Bristol ima ograničen privatni podzemni parking uz doplatu i podložan rezervaciji. Ostala javna parkirališta nalaze se na nekoliko minuta hoda.

Ibis budget Colmar Centre Ville2*

Hotel Ibis Budget Colmar Centre Ville smešten je u centralnoj četvrti Kolmara, na 300 metara

od Kuće glava i na 600 metara od Crkve Svetog Martina. Sobe sadrže TV sa satelitskim

kanalima. Izložbeni centar u Kolmaru nalazi se na 2,5 km, a Kolmarsko pozorište na 200

metara od hotela Ibis Budget Colmar Centre Ville.

B&B Hotel Colmar Vignobles Ouest 2*

     B&B Hotel Colmar Vignobles Ouest» se nalazi u mestu Vincenhajm. Ovaj hotel se nalazi     na 2 km od centra grada.     

      Želite da budete uvek na mreži? Wi-Fi je dostupan. Povedite svog ljubimca sa sobom. Kućni ljubimci su dozvoljeni. Osoblje hotela će rado razgovarati sa vama na engleskom i francuskom jeziku. Gosti će u sobi naći: tuš i TV. Imajte na umu da navedene usluge možda nisu dostupne u svim sobama.

       NAPOMENE U VEZI AVIO PREVOZA:

      cenovnici su rađeni na bazi osnovne tarife nisko tarifne avio kompanije Wizz Air, koje su podložne promenama. U slučaju da po navedenoj tarifi ne postoji raspoloživih mesta, putniku se mogu ponuditi cene drugih tarifa koje se doplaćuju.

      nisko tarifne avio kompanije primenjuju posebne uslove otkazivanja odnosno karta kupljena po ekonomskoj i promotivnoj tarifi nije podložna promeni niti se može refundirati kao ni aerodromoske takse.

      karta se izdaje odmah u trenutku rezervacije.

      sve informacije koje su saopštene usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost.

      tačno vreme poletanja određuje avio kompanija. Ukoliko je let večernji ili jutarnji, moguće je ne stići na predviđeni obrok u smeštajnom kapacitetu. To ne može biti predmet žalbe od strane putnika jer Organizator nije u mogućnosti da utiče na red letenja aviokompanije. U nekim smeštajnim kapacitetima moguće je dobiti lanč paket ili hladni obrok po zahtevu.

      putnici su dužni da prilikom rezervacije aranžmana prilože kopiju prve strane važećeg pasoša. Ukoliko se kopije ne prilože od strane putnika, Organizator ne snosi odgovornost za eventualna pogrešna imena istih. Putnici sami snose troškove za štampanje novih karata.

      Low cost kompanija zahteva elektronsko čekiranje najkasnije 24 časa pred let. Putnik je dužan da pošalje zahtev za čekiranje svoje karte putem maila na adresu galaxytravel181@gmail.com ili pozivom na broj +381 64 1116099. Organizator se obavezuje da će dostaviti putniku čekiranu avionsku kartu na mail, koju je potrebno da putnik odštampa i ponese sa sobom na aerodrom. Takođe, moguće je da putnik dođe sam u agenciju najkasnije do 24 časa pred let gde može lično podići odštampanu kartu za let. Isti uslovi čekiranja putnika važe i za let u povratku.

      potrebni podaci iz pasoša za čekiranje: Datum rođenja, Broj pasoša, Država koja je izdala pasoš, Datum izdavanja pasoša, Datum isteka pasoša

      u slučaju ne poštovanja gore navedenih procedura, putnik snosi troškove penala na aerodromu.

OTKAZ PUTOVANJA:

      ukoliko putnik otkaže putovanje isti je dužan da organizatoru putovanja (Galaxy Travel-u nadoknadi realne troškove avionske karte i smeštaja prema pravilima koja nalažu avio kompanija i hotelski rezervacioni sistem.

      low cost avio kompanije primenjuju posebne uslove otkazivanja odnosno kupljena avionska karta nije podložna refundacijama kao ni aerodromske takse te kao takve ne podležu uslovima otkaza i odredbama o naknadi iz. Opštih uslova putovanja jer predstavlja STVARNO PRIČINJEN TROŠAK.

      stvarno učinjeni trošak predstavlja trošak rezervacije smeštaja preko rezervacione hotelske sisteme koji ne dozvoljavaju bilo kakve promene ili refundacije. Ukoliko putnik ima bilo kakav prigovor, potrebno je dostaviti ga hotelu na licu mesta u pismenoj formi. Prigovori koji budu dostavljeni nakon odjave iz hotela, neće biti razmatrane.

      adresa za prijem pisanih reklamacija: Obilićev venac 9/20 ili na mail galaxytravel181@gmail.com . Rok za slanje reklamacija je 8 dana od datuma završetka putovanja. Rok za rešavanje reklamacija je 8 dana od prijema iste. U hitnim slučajevima putnik može pozvati Organizatora na broj +381 64 1116099.

POSEBNI USLOVI OTKAZA UGOVORA ZA INDIVIDUALNI ARANŽMAN

Ukoliko putnik otkaže ugovor o putovanju:

– od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana do 31 dana pre početka putovanja,

zadržava se iznos od 40% ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja.

– od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 30 dan do 21 dana pre početka

putovanja, zadržava se iznos od 70% od ukupne cene aranžmana,na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja.

– od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 20 dana pre početka putovanja do 1

dan pre početka putovanja, i na dan putovanja: zadržava se 100% od ukupne cene

aranžmanana ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja

OPŠTE NAPOMENE:

      organizator putovanja je Galaxy travel sa sedištem u Nišu, Obilićev venac 9/20 18.000 Niš, LICENCA OTP br. 15/2023 kategorija A.

      putnici su dužni da 2 dana pre putovanja provere tačno mesto i vreme poletanja aviona.

      za sve informacije date usmenim, telefonskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut uprostorijama agencije

      organizator putovanja Galaxy travel zadžava pravo promene pojedinih sadržaja u programu putovanja.

      potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja

      putnik je dužan da se sam upozna sa propisanim pravilima ponašanja, kao i ograničenjima za ulazak i tokom boravka, carinskim i graničnim formalnostima zemalja u koje putuju.

      u slučaju nepredviđenih objektivnih okolnosti (kao na primer gužva na granicama, gužva u saobraćaju,i slično) Organizator zadržava pravo promene programa putovanja.

 

 

Organizator putovanja TA Galaxy travel , licenca OTP 15/2023 kategorija A.

Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja agencije Galaxy Travel, koji se nalaze na sajtu agencije i sa kojim su putnici dužni da se upoznaju.

Cenovnik br.1 od 10.2.2024. godine

 

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *