Minhen - Memingen ⋆ GalaxyTravel

NIŠ – MEMINGEN – MINHEN – MEMINGEN – NIŠ

„München mag Dich” – Minhen vas voli

 

4 dana / 3 noći avionom iz Niša

Cena od 189e

Moto Minhena danas je „München mag Dich” – Minhen vas voli !  Pre 2006. godine moto grada bio je „Kosmopolitski grad sa srcem“, a u to se mogao uveriti svako ko je posetio ovaj grad, grad od velike istorijske i kulturne važnosti.

Renesansa i barok period je kada Minhen beleži procvat, a iz tog perioda upravo i datiraju velelepne građevine, najlepši spomenici u gradu. Istorija kao na dlanu, pivo, romantika, raspoloženi, gostoljubivi i nasmejani domaćini, sve vas  to čeka u ovom gradu prepunom zelenila.

 

PRVI DAN – PETAK:

Čekiranje za let Niš – Memingen dva sata pred poletanje aviona sa  aerodroma Konstantin Veliki. Let do Memingena i sletanje na aerodrom u Memingenu. Individualni transfer  do smeštajnih jedinica. Smeštaj u hotelu u Minhenu. Slobodno vreme.

Minhen je glavni grad oblasti Bavarska u Nemačkoj. Smešten je na reci Izar, severno od bavarskih Alpa. Minhen je treći grad po veličini u Nemačkoj, ispred njega samo su Berlin i Hamburg. U Minhenu živi oko 1,4 miliona stanovnika, koji svake godine ugoste na hiljade turista, naročito tokom čuvenog festivala Oktoberfest.

Naš predlog je da vreme iskoristite za šoping. Noćenje.

 

DRUGI DAN  – SUBOTA :

Doručak. Individualno vreme za obilazak Minhena: dvorac Nimfenburg – letnja rezidencija dinastije Vitelsbah, kraljevska rezidencija, Nacionalna opera i pozorište, galerija nove i stare Pinakoteke, glavni trg Marienplac sa starom i novom zgradom opštine i čuvenim Glokenšpilom (zvona), pijaca Viktualienmarkt… Nakon obilaska slobodno vreme za šetnju i individualne aktivnosti (preporuka: pinakoteke, Olimpijsko selo, Zoološki vrt Helabrun kod Minhena.. Povratak u hotel. U večernjim časovima predlažemo odlazak na večeru u jednu od najpoznatijih pivnica. Noćenje.

 

TREĆI DAN – NEDELJA –  DAN MUZEJA:

Doručak. Slobodno vreme za individualne obilaske. Nedelja je dan kada se poseta muzejima ne naplaćuje ili simbolično naplaćuje, pa predlažemo da taj dan iskoristite za posetu muzejima po želji.

Naš predlog su:

  • Volkerkunde Muzej Uz kolekciju od oko 200.000 predmeta, Volkerkundemuseum je drugi najveći muzej etnologije u Nemačkoj. Uključuje kolekcije iz Severne, Srednje i Južne Amerike, kao i iz Azije i Okeanije.
  • Muzej Spielzeug Minhen – Muzej igračaka u Staroj Gradskoj kući na Marien trgu u Minhenu ima jednu od najvećih zbirki starih igračaka iz Evrope i Amerike. Radno Vreme: svaki dan od 10.00h do 17.30h.
  • Muzej Pinakothek der Moderne – videti savremene slike i skulpture, kao i arhitekturu i dizajn 20. i 21. veka
  • Muzej BMW – BMV  muzej u blizini Olimpijskog parka je jedan od najpopularnijih muzeja u Minhenu. Otvoren 1972, on prikazuje istoriju BMV kompanije i razvoj tehnologije.
  • Bavarski Nacionalni Muzej – Bavarski Nacionalni Muzej je jedan od najznačajnijih muzeja u Evropi. Glavna tema mu je Južna Nemačka i Bavarska.
  • Muzej Marstall – U Marstall Muzeju u Palati Nimphenburg u Minhenu, možete videti veličanstvenu kolekciju kraljevskih kočija.

Nakon obilaska muzeja – indivisualni transfer do smeštajnih jedinica u Memingenu. Individualni obilazak Memingena. Noćenje.

 

ČETVRTI DAN – PONEDELJAK

Napuštanje hotela u ranim jutarnjim časovima. Dolazak na aerodrom u Memingenu u 05:45h, čekiranje i pripreme za let ka Nišu. Dolazak u Niš.

 

Kraj programa!

 

CENOVNIK BR.1

Važi od 18.12. 2018.

 

Polasci u Januaru:

DATUMI CENA
11. – 14. OD 289e
18. – 21. OD 269e
25. – 28. OD 209e

 

Polasci u Februaru:

DATUMI CENA
01. – 04. OD 219e
08. – 11. OD 189e
15. – 18. OD 229e
22. – 25. OD 189e

 

 

Polasci u Martu:

DATUMI CENA
01. – 04. OD 189e
08. – 11. OD 229e
15. – 18. OD 189e
22. – 25. OD 189e
29. – 01. OD 239e

 

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

  • Povratni avionski prevoz na relaciji Niš – Memingen – Niš low cost avio kompanijom Wizz Air, sa uračunatim aerodromskim taksama
  • Ručni prtljag dimenzija 55cm x 40cm x 20cm, maksimalne težine 10kg
  • Smeštaj u odabranom smeštajnom objektu na bazi 3 noćenja sa doručkom (švedski sto) u hotelu (hostel-višekrevetne spavaone sa zajedničkim kupatilom, hotel-standardne sobe sa sopstvenim kupatilom)
  • Troškove organizacije putovanja.

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

  • Individualan transfer aerodrom – hotel – aerodrom
  • Putno zdravstveno osiguranje
  • Čekirani prtljag od 20kg
  • Obrok i piće na letu
  • Boravišnu taksu

DOPLATE:

  • Za 1/1 sobu na upit
  • Za čekirani prtljag 20kg (plaća se prilikom rezervacije)

***Nakon rezervacije i uplate, doplata za prtljag se može izvršiti po višoj tarifi, zato preporučujmeo da klijenti količinu prtljaga rezervišu prilikom uplate rezervacija. U cenu aviokarte nije uračunat obrok ili piće u avionu. Moguće uz doplatu tokom leta.

NAČINI PLAĆANJA:

Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu
Intesa Banke za efektivu na dan uplate.

Uplata akontacije 40% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15
dana pre polaska gotovinom, karticama, uplatom na račun.

 

NAPOMENE:

  • Cenovnici su rađeni na bazi osnovne tarife avio kompanije Wizz Air. U slučaju da po navedenoj tarifi ne postoji raspoloživih mesta, putniku se mogu ponuditi cene drugih tarifa koje se doplaćuju.
  • Kompanija Wizz Air primenjuje posebne uslove otkazivanja odnosno karta kupljena po ekonomskoj i promotivnoj tarifi nije podložna promeni niti se može refundirati kao ni aerodromoske takse.
  • Karta se izdaje u roku od 24h od trenutka rezervacije.
  • Ponuda smeštaja direktno zavisi od raspoloživih kapaciteta iz rezervacionog kapaciteta. Ukoliko nema slobodnih mesta u navedenim kapacitetima moguće je rezervisati neki drugi uz doplatu.
  • Sve informacije koje su saopštene usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost.

 

OTKAZ PUTOVANJA:

  • Ukoliko putnik otkaže putovanje isti je dužan da organizatoru putovanja ( Galaxy Travel-u ) nadoknadi realne troškove avionske karte i smeštaja prema pravilima koja nalažu avio kompanija i hotelski rezervacioni sistem.
  • Low cost avio kompanija Wizz Air primenjuje posebne uslove otkazivanja odnosno kupljena avionska karta nije podložna refundacijama kao ni aerodromske takse, te kao takve ne podležu uslovima otkaza i odredbama o naknadi iz člana 11. i 12. Opštih uslova putovanja jer predstavlja STVARNO PRIČINJEN TROŠAK.
  • Stvarno učinjeni trošak predstavlja trošak rezervacije smeštaja preko rezervacione hotelske sisteme koji ne dozvoljavaju bilo kakve promene ili refundacije. Ukoliko putnik ima bilo kakav prigovor, potrebno je dostaviti ga hotelu na licu mesta u pismenoj formi. Prigovori koji budu dostavljeni nakon odjave iz hotela, neće biti razmatrane.
  • Adresa za prijem pisanih reklamacija: Hajduk Veljkova 37 II/2 ili na mail galaxytravel181@gmail.com . Rok za slanje reklamacija je 8 dana od datuma završetka putovanja. Rok za rešavanje reklamacija je 8 dana od prijema iste. U hitnim slučajevima putnik može pozvati Organizatora na broj +381 18 252 858

 

NAPOMENE U VEZI AVIO PREVOZA:

– Tačno vreme poletanja  određuje avio kompanija. Ukoliko je let večernji ili jutarnji, moguće je ne stići na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe od strane putnika jer Organizator nije u mogućnosti da utiče na red letenja aviokompanije. U nekim smeštajnim kapacitetima moguće je dobiti lanč paket ili hladni obrok.

– Putnici su dužni da prilikom rezervacije aranžmana prilože kopiju prve strane važećeg pasoša. Ukoliko se kopije ne prilože od strane putnika, Organizator ne snosi odgovornost za eventualna pogrešna imena istih. Putnici sami snose troškove za štampanje novih karata.

– Low cost Kompanija Wizz Air zahteva elektronsko čekiranje najkasnije 24 časa pred let. Putnik je dužan da pošalje zahtev za čekiranje svoje karte putem maila na adresu galaxytravel181@gmail.com  ili pozivom na broj +381 18 252 858 . Organizator se obavezuje da će dostaviti putniku čekiranu avionsku kartu na mail, koju je potrebno da putnik odštampa i ponese sa sobom na aerodrom. Takođe, moguće je da putnik dođe sam u agenciju najkasnije do 24 časa pred let gde može lično podići odštampanu kartu za let. Isti usluvi čekiranja putnika važe i za let u povratku.

Potrebni podaci iz pasoša za čekiranje:

  • Datum rođenja
  • Broj pasoša
  • Država koja je izdala pasoš
  • Datum izdavanja pasoša
  • Datum isteka pasoša
  • U slučaju ne poštovanja gore navedenih procedura, putnik snosi troškove penala na aerodromu.

 

OPŠTE NAPOMENE:

  • Organizator putovanja je Galaxy travel sa sedištem u Nišu, Hajduk Veljkova 37 II/4 18.000 Niš , OTP LICENCA BR 40/2018
  • Organizator Galaxy Travel zadržava pravo promene pojedinih sadržaja u programu putovanja.
  • Sve informacije koje su date usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost.
  • Putnici su dužni da 2 dana pre putovanja provere tačno mesto i vreme poletanja aviona.
  • Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnik grupe putnika u obavezi su da sve putnike blagovremeno upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja.
  • Putnik je dužan da se sam upozna sa propisanim pravilima ponašanja, kao zdravstvenim, carinskim i graničnim formalnostima zemalja u koje putuju.
  • U slučaju nepredviđenih objektivnih okolnosti ( kao na primer gužva na granicama, gužva u saobraćaju,i slično) Organizator zadržava pravo promene programa putovanja.
  • Rok za prijave za aranžman zavisi od popunjenosti kapaciteta na letu i hotelu.
  • Ukoliko su putnici maloletni i putuju bez pratnje roditelja/staraoca dužni su da prilikom putovanja ponesu sa sobom overenu saglasnost oba roditelja/staratelja. Ukoliko putuju u pratnji samo jednog roditelja, moraju imati overenu saglasnost drugog roditelja/staraoca.
  • Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su da se sami informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr. ) i da sami blagovoremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave.
  • Ukoliko nema dovoljno prijavljenih putnika za realizaciju aranžmana, kranji rok za obaveštenje o otkazu aranžamana je 5 dana pre datuma polaska.
  • Organizator putovanja Galaxy Travel zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama avio kompanije Wizz Air i u zakonom predviđenim slučajevima.
  • Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja.
  • Aranžman je rađen na bazi od minimum 2 putnika.

 

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:

  • Prijavljivanje u hotelu/hostelu je prvog dana od 14:00 časova, a odjavljivanje poslednjeg dana boravka od 09:00 časova.
  • Svi smeštai iz ove ponude registrovani su, pregledani i standardizovani od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi.
  • Svi opisi smeštajnih kpaciteta iz programa putovanja informativnog su karaktera. Organizator putovanja Galaxy Travel ne snosi odgovornost ukoliko ima bilo kakvih odstupanja od strane hotela.
  • Objašnjenje za doručak u hotelima: kontinentalni švedski sto podrazumeva manji izbor namirnicama i pretežno je sladak doručak. Uglavnom je uvršćena internacionalna kuhinja.
  • U nekim hotelima treći ili četvrti ležaj mogu biti pomoćni. Izgled i konkretne dimenzije pomoćnih ležajeva zavise od samog smeštajnog objekta i može biti sofa na razvlačenje koja je uglavnom standardne veličine.
  • Organizator putovanja Galaxy Travel ne može da utiče na razmeštaj po sobama jer to to zavisi od recepcije smeštajnog objekta.
  • Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena okodostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj…)
  • Galaxy Travel zadržava pravo promene hotela iste ili više kategorizacije.
  • Dodatne hotelske usluge, turističke takse i gradske takse moraju se direktno platiti u hotelu. Galaxy Travel nije odgovoran za skrivene hotelske takse i nema kontrolu nad njihovom naplatom.
  • Putnici će biti smešteni u navedenim ili sličnim hotelima na osnovu raspoloživosti.
  • U nekim smeštajnim objektima dostupni su dopunski sadržaji uz doplatu kao što su SPA programi, teretana i slično.

 

NEKI OD HOTELA SA KOJIMA SARAĐUJEMO:

MINHEN:

Novum Hotel München Am Hauptbahnhof 3*

https://www.novum-hotels.com/hotel-am-hauptbahnhof-muenchen

Novum hotel nalazi se na samo 1.5km od najužeg centra grada. Pre svega nudi komfornost i udobnost svim svojim gostima. Svaka soba poseduje kupatilo, LCD televizor sa kablovskom televizijom, besplatan WiFi, mini bar i sef. Od ostalih sadržaja dostupan je cafe bar, restoran, a doručak se služi u glavnoj trpezariji po principu Švedskog stola. Postoji mogućnost rentiranja bicikla. Recepcija hotela je na rapolaganju 24h dnevno.

 

Regent hotel 4*

http://www.hotelregentmunich.com/

Hotel Regent nalazi se na odličnoj lokaciji na samo 1.5km od centra grada. Neposredna blizina hotela svim znamenitostima grada, čini ga pravim izborom turista. Svaka soba poseduje kupatilo, TV sa kablovskom televizijom, WiFi, mini bar, room service. Doručak se služi u glavnoj trpezariji po principu švedskog stola. Od ostalih sadržaja hotel pruža uslugu pranja i peglanja veša, renta car, restoran i bar. Recepcija hotela je na raspolaganju 24h dnevno.

 

Germania hotel 3*

http://www.hotel-germania.net/

Na samo 1000 metara od najužeg centra Minhena nalazi se Germania hotel. Sve znamenitosti grada su lako dostupne. Svaka soba poseduje kupatilo, TV sa kablovskom televizijom, WiFi i room service. Doručak se služi svakog jutra u glavnoj trpezariji po principu švedskog stola. Recepcija je na raspolaganju 24h dnevno.

 

Smart Stay Hotel Schweis 3*

https://www.smart-stay.de/hotels/muenchen/hotel-munich-schweiz/

Smart Stay hotel pruža standardno dobru uslugu po povoljnijoj ceni u odnosu na druge hotele sa kategorizaciom od 3*. Od centra grada udaljen je svega 1.5 kilometara. Svaka soba poseduje kupatilo, TV sa kablovskom televizijom, centralno grejanje i WiFi. Doručak se služi svakog jutra u glavnoj trpezariji po principu švedskog stola. Od ostalih sadržaja hotel poseduje saunu i cafe bar. Recepcija je gostima na raspolaganju 24h dnevno.

 

 

MEMINGEN:

RiKu Hotel Memmingen Schweizerberg 4*

https://www.riku-hotel.de/

Samo 350 metara deli RiKu hotel od najužeg centra grada. Zbog svoje blizine svih znamenitosti Memingena čini ga idealnim za sve turiste koji žele da posete ovaj grad. Svaka soba poseduje kupatilo, LCD Tv sa kablovskom televizijom, WiFi i fen za kosu. Doručak se služi u glavnoj trpezariji po principu švedskog stola. Od ostalih sadržaja, hotel ima restoran i bar, besplatan WiFi dostupan je u svim javnim prostorijama. Recepcija je gostima na raspolaganju 24h dnevno.

 

Drexel’s Parkhotel 4*

https://www.parkhotel-memmingen.de/

Parkhotel Drexels nalazi se u samom centru Memingena. Ovaj hotel ima vema pozitivne ocene gostiju pre svega zbog odlične usluge kao i same blizine svih znamenitosti grada. Svaka soba poseduje sopstveno kupatilo, Tv sa kablovskom televizijom, WiFi i fen za kosu. Doručak se služi svakog jutra u glavnoj trpezariji po principu švedskog stola. Od ostalih sadržaja hotel ima restoran i bar, uslugu masaže i saunu, uslugu pranja veša i peglanja. Recepcija je gostima na raspolaganju 24h dnevno.

Aufnahme Datum Oktober 2007