Malta - jesenje uživanje

PROJECT OVERVIEW

AVIONOM IZ NIŠA, INDIVIDUALNI ARANŽMAN , 4 DANA / 3 NOĆI

CENA OD 89 EUR

MALTA je mala, gusto naseljena ostrvska država u središtu Mediterana, južno od Sicilije (93 km), Istočno od Tunisa i severno od Libije. Arhipelag čini pet ostrva od kojih je najveće Malta, zatim Gozo, Comino, Cominotto i Filfla. Istorijsko nasleđe svedoči o 7000 godina dugoj civilizaciji. Mali arhipelag tokom istorije imao je veliki strateški značaj za moćne narode poput Feničana, Rimljana, Vizantije, Arapa, Normana, Španaca, Francuza i konačno Britanaca. Dugo su na ostrvu boravili vitezovi reda Sv. Jovana, kasnije poznati kao Malteški red.

Malta sa bogatom istorijom, blagom klimom sa velikim brojem sunčanih dana, mnoštvom stenovitih i uređenih peščanih plaza, pruža mnoštvo mogućnosti svim posetiocima.

PROGRAM PUTOVANJA

1. dan Niš – Malta

Dolazak na aerodrom “Konstantin Veliki” dva sata pre poletanja aviona. Čekiranje na let. Sletanje na aerodrom u Malti (Malta International airport). Po sopstvenom izboru putnika odabir individulnog transfera do hotela. Smeštaj u hotelu. Slobodno vreme. Noćenje.

2.- 3. dan Malta

Boravak putnika u hotelu na bazi noćenja sa doručkom. Tokom slobodnog vremena preporučujemo posetu nekih od najvažnijih znamenitosti Malte. To su svakako glavni grad Valeta, Sliema, Mdina, Mosta, Rabat, Budžiba, Popajevo selo, ostvro Gozo, Komina…

Grad Mdina- “grad tišine” bio je prva prestonica na Malti koji još uvek ima dobro očuvanu trvđavu u kojoj i danas žive ljudi. Ovde zaista dolazi do izražaja spoj raznovrsnosti koji je iznedrila malteška kultura. S jedne strane čitate da je grad bio vrlo živ za vreme Rimljana, a s druge vam je jasno da naziv ima veze sa arapskim jezikom („medina“ na arapskom znači grad). Uske ulice, zatvorene verande ali obojene jarkim bojama vodiće vas satima da lutate dok se ne popnete na vrh tvrđave i ugledate prizor koji oduzma dah – veći deo Malte i okolne gradove. Današnji glavni grad Valeta bogata je katedralama, muzejima, ukrašenim ulicama. Obavezmo posetite Trintonovu fontanu, kapiju

Floriana, krenite i do luke sa koje se pruža sjajan pogled. U Mosti možete videti najlepšu i najveću crkvu na Malti. U Sliemi možete uživati u šopingu. Tržni centar The Point je za sada najveći na Malti. Budžiba je veoma popularno letovalište, leti je prepuno turista a zimi je izuzetno mirno. Za ljubitelje noćnog života posetite St Džulijens i Pačvil, bogati su klubovima koji rade do kasno u noć. Na jugu Malte je ribarsko mesto Marsaxlokk (izgovara se “marsa-šlok”). Za mlađe generacije interesantne lokacije gde je snima film Game Of Thrones – ostrvo Gozo, kao i Popajevo selo.

4.dan Malta-Niš

Napuštanje hotela. Individualan transfer na aerodrom Malta International airport. Polazak aviona za Niš. (Kraj usluga)

CENOVNIK BR.1

Važi od 23.08.2021.

Polasci u Septembru:

DATUMI

HOTEL

03. – 06.

OD 179 EUR

10. – 13.

OD 149 EUR

17. – 20.

OD 129 EUR

24. – 27.

OD 99 EUR

Polasci u Oktobru:

DATUMI

HOTEL

08. – 11.

OD 89 EUR

15. – 18.

OD 99 EUR

22. – 25.

OD 99 EUR

/ /

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

Povratni avionski prevoz na relaciji Niš – Malta – Niš low cost avio kompanijom Ryanair, sa uračunatim aerodromskim taksama;

ručni prtljag dimenzija: 40cm x 20cm x 25cm

Smeštaj u hotelu na bazi 3 noćenja (hotel-standardne sobe sa sopstvenim kupatilom);

Troškove organizacije putovanja.

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

– Individualan transfer aerodrom – privatni smeštaj/hotel – aerodrom

**(Na ostrvu je dobro regulisan autobuski saobraćaj te lako možete obići brojne lokacije. Cena karte po osobi koja važi 2 sata u sezoni košta 2 eura, vansezoni 1.5 eura. Za duži boravak preporučujemo kupovinu nedeljnih kartica – važe 7 dana za sve vožnje, cena 21 euro. Dnevna karta je 15 eura tako da se isplati i za kraći boravak od 5 dana kupiti sedmodnevnu kartu. Autobusi saobraćaju od aerodroma do svih mesta tako da je jednostavno stići do odabrane lokacije kada sletite na aerodrom. Cena taxi prevoza u jednom pravcu iznosi oko 20 eura);

– priority prtljag (Cabin Big Size), dimenzije: 55cm x 40cm x 20cm težine do 10kg;

Čekirani prtljag od 20kg;

– izbor sedišta u avionu: da putnici sede zajedno, sedište pored prozora, sedište pored prolaza, sedište sa dodatnim prostorom za noge, sedište u određenom delu aviona (na zahtevu i dodatno se naplaćuje po tarifama avio kompanije);

– putno zdravstveno osiguranje;

– Obrok i piće na letu;

– Boravišnu taksu (0.50€ po osobi po danu)

DOPLATE:

– Za 1/1 sobu na upit

doplata za dodatni čekirani prtljag 10kg/ 20kg/ 25kg – na osnovu zvanične tarife avio kompanije Ryanair-a u trenutku rezervacije;

– doplata za željeno sedište u avionu koje se doplaćuje po zvanićnoj tarifi low coast avio kompanije Ryanair-a (od 4 € –15€ po osobi po letu). Doplata za željeno sedište omogućava čekiranje 60 dana pre leta. Obavezna doplata ukoliko putuju deca do 02-11,99 godina sa odraslom osobom: sedište pored odrasle po pravilima avio kompanije Ryanair deca ne mogu da sede odvojena od odrasle osobe sa kojom putuju– cena je po trenutnoj raspoloživoj tarifi u trenutku kupovine avio karata,

– doplata za obroke u hotelu po izboru (doručak, ručak, večera);

*** Nakon rezervacije i uplate, doplata za prtljag se može izvršiti po višoj tarifi, zato preporučujemo da klijenti količinu prtljaga rezervišu prilikom uplate rezervacija.

NAČINI PLAĆANJA:

– Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan uplate;

– Uplata akontacije 40% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre polaska gotovinom, uplatom na račun.

NAPOMENE U VEZI ARANŽMANA:

  • Cenovnici su rađeni na bazi osnovne tarife avio kompanije Ryanair. U slučaju da po navedenoj tarifi ne postoji raspoloživih mesta, putniku se mogu ponuditi cene drugih tarifa koje se doplaćuju.

  • Kompanija Ryanair primenjuje posebne uslove otkazivanja odnosno karta kupljena po ekonomskoj i promotivnoj tarifi nije podložna promeni niti se može refundirati kao ni aerodromoske takse.

  • Karta se izdaje ODMAH u trenutku rezervacije.

  • Ponuda smeštaja direktno zavisi od raspoloživih kapaciteta iz rezervacionog kapaciteta. Ukoliko nema slobodnih mesta u navedenim kapacitetima moguće je rezervisati neki drugi uz doplatu.

  • Sve informacije koje su saopštene usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost.

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:

  • U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka nakon 14h, a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09h. Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji.

  • Ponuda smeštaja direktno zavisi od raspoloživih kapaciteta iz rezervacionog kapaciteta. Ukoliko nema slobodnih mesta u navedenim kapacitetima moguće je rezervisati neki drugi uz doplatu.

  • Opis smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.

  • Objašnjenje, u slučaju kad je rezervisana usluga noćenje sa doručkom, kontinentalni švedski sto – manji izbor namirnica i uglavnom je slatki doručak, a zastupljena internacionalna kuhinja

  • U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti ležaj mogu biti pomoćni. Dimenzija i izgled i izgled pomoćnog ležaja zavise od smeštajnih objekata,moze biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom kao klasičan krevet

  • Organizator putovanja Galaxy travel ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta

  • Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekata su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadražaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr.sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj….)

  • Galaxy Travel zadržava pravo promene hotela iste ili više kategorizacije.

  • Dodatne hotelske usluge, turističke takse i gradske takse moraju se direktno platiti u hotelu. Galaxy Travel nije odgovoran za skrivene hotelske takse i nema kontrolu nad njihovom naplatom.

  • Putnici će biti smešteni u navedenim ili sličnim hotelima na osnovu raspoloživosti.

NEKI OD HOTELA SA KOJIMA SARAĐUJEMO:

The Buggiba Hotel ***

https://the-bugibba-hotel.business.site/

Hotel Bugibba nalazi se na poluostrvu Kavra (Qawra Peninsula), na samo 2 minuta hoda od obale mora i Autobuske stanice Bugiba. Hotel sadrži bar, restoran, bazen na otvorenom i bazen u zatvorenom. Sve smeštajne jedinice imaju grejanje i klima-uređaj. Restoran je specijalizovan za jela lokalne kuhinje na bazi švedskog stola. Pića i lagani obroci služe se u baru Jack’s, koji se takođe nalazi pored bazena. Sve sobe i apartmani su uređeni u jednostavnom mediteranskom stilu i sadrže TV i sopstveno kupatilo sa kadom. Većina soba nudi balkon sa pogledom na bazen, dvorište ili ulicu. Apartmani sadrže i čajnu kuhinju sa frižiderom. Besplatan WiFi je dostupan u svim prostorijama. Brojni pabovi, restorani i klubovi nalaze se na samo par minuta hoda od hotela.

Coral Hotel ***

http://coralhotel.com-stpaulbay.info/

Novoizgrađeni hotel sa 3 zvezdice Coral se nalazi u Bugibi i nudi krovni bazen sa predivnim panoramskim pogledom na okolna sela i more. Hotel Coral se nalazi između autobuske stanice u Bugibi i zaliva Sv. Pavla i udaljen je samo 100 metara od šetališta pored plaže gde su smešteni brojni restorani i prodavnice. U okviru hotela su vam na raspolaganju bar, restoran, igraonica, fitnes centar, usluga masaže i recepcija koja radi non-stop. Pristup internetu u zajedničkim prostorijama je dostupan uz skromnu naknadu po satu korišćenja. Ponuda hotela Coral takođe obuhvata 40 moderno opremljenih soba sa savremenim nameštajem. Hotel Coral je deo malteškog hotelskog lanca Canifor Hotel & Apartments i udaljen je samo 12 km od Međunarodnog aerodroma Malta.

The Howard Hotel and Residence ***

https://www.thehowardmalta.com/

- Smešten je na samo nekoliko koraka od šetališta uz obalu mora u Sliemi i na 1 km od tržnog centra The Point. Hotel Howard and Residence nudi klimatizovane sobe i recepciju koja radi non-stop. Objekat je udaljen 1 km od St. Julijana i trajektnog pristaništa do Valete. Svaka soba ima flat-screen TV. Kupatila umaju tušem fen za kosu. U slučaju kad je rezervisana usluga noćenje sa doručkom, Kontinentalni doručak dostupan je svakog jutra na bazi švedskog stola. Hotel je od Međunarodnog aerodroma Malta udaljen 9 km.

The San Anton Hotel ***

https://the-san-anton-hotel.business.site/

Hotel The San Anton nalazi se u letovalištu Budžiba na Malti. U ponudi su apartmani i sobe sa balkonom. Besplatan bazen na otvorenom na raspolaganju je tokom cele godine. Besplatan WiFi dostupan u svim prostorijama. Jednostavno uređene smeštajne jedinice imaju TV, klima-uređaj i kupatilo. Balkoni u većini apartmana i soba opremljeni su stolom i stolicama. Apartmani poseduju čajnu kuhinju. U slučaju kad je rezervisana usluga noćenje sa doručkom, doručak je na bazi švedskog stola. Na zahtev su dostupni meniji za posebne režime ishrane, a lagani obroci se služe u baru. Kamenite i peščane plaže u Sent Pols Beju udaljene su 15 minuta hoda. Na nekoliko minuta hoda nalazi se autobusko stajalište odakle saobraćaju linije do Međunarodnog aerodroma Malta.

ST Azur Hotel ***

https://sthotelsmalta.com/azur-hotel/

– Objekat Azur Hotel by ST Hotels se nalazi u Gziri. Hotel sadrži restoran, fitnes centar, bar i zajednički salon, skladište za prtljag i besplatan WiFi u svim prostorijama. Gostima smeštajnog objekta na raspolaganju su recepcija koja radi non-stop, usluga konsijerža i menjačnica. Sobe za goste imaju klima-uređaj, flat-screen TV sa satelitskim kanalima, frižider, kuvalo, tuš, fen za kosu i radni sto. Svaka hotelska soba sadrži garderober i sopstveno kupatilo. U slučaju kad je rezervisana usluga noćenje sa doručkom, u objektu Azur Hotel by ST Hotels služi se kontinentalni doručak na bazi švedskog stola. Plaže u blizini su Baluta (Balluta), Kamena plaža (Rock Beach) i plaža Ki-Si-Sana (Qui-Si-Sana). Najbliži aerodrom je Međunarodni aerodrom Malta, udaljen 10 km od objekta Azur Hotel by ST Hotels.

NAPOMENE U VEZI AVIO PREVOZA:

  • Cenovnici su rađeni na bazi osnovne tarife avio kompanije RyanAir. U slučaju da po navedenoj tarifi ne postoji raspoloživih mesta, putniku se mogu ponuditi cene drugih tarifa koje se doplaćuju.

  • Kompanija RyanAir primenjuje posebne uslove otkazivanja odnosno karta kupljena po ekonomskoj i promotivnoj tarifi nije podložna promeni niti se može refundirati kao ni aerodromoske takse.

  • Karta se izdaje odmah u trenutku rezervacije.

  • Sve informacije koje su saopštene usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost.

  • Tačno vreme poletanja određuje avio kompanija. Ukoliko je let večernji ili jutarnji, moguće je ne stići na predviđeni obrok u smeštajnom kapacitetu. To ne može biti predmet žalbe od strane putnika jer Organizator nije u mogućnosti da utiče na red letenja aviokompanije. U nekim smeštajnim kapacitetima moguće je dobiti lanč paket ili hladni obrok po zahtevu.

  • Putnici su dužni da prilikom rezervacije aranžmana prilože kopiju prve strane važećeg pasoša. Ukoliko se kopije ne prilože od strane putnika, Organizator ne snosi odgovornost za eventualna pogrešna imena istih. Putnici sami snose troškove za štampanje novih karata.

  • Low cost Kompanija RyanAir zahteva elektronsko čekiranje najkasnije 24 časa pred let. Putnik je dužan da pošalje zahtev za čekiranje svoje karte putem maila na adresu galaxytravel181@gmail.com ili pozivom na broj +381 18 252 858. Organizator se obavezuje da će dostaviti putniku čekiranu avionsku kartu na mail, koju je potrebno da putnik odštampa i ponese sa sobom na aerodrom. Takođe, moguće je da putnik dođe sam u agenciju najkasnije do 24 časa pred let gde može lično podići odštampanu kartu za let. Isti uslovi čekiranja putnika važe i za let u povratku.

Potrebni podaci iz pasoša za čekiranje:

Datum rođenja

Broj pasoša

Država koja je izdala pasoš

Datum izdavanja pasoša

Datum isteka pasoša

U slučaju ne poštovanja gore navedenih procedura, putnik snosi troškove penala na aerodromu.

OTKAZ PUTOVANJA:

Ukoliko putnik otkaže putovanje isti je dužan da organizatoru putovanja (Galaxy Travel-u nadoknadi realne troškove avionske karte i smeštaja prema pravilima koja nalažu avio kompanija i hotelski rezervacioni sistem.

Low cost avio kompanija RyanAir primenjuje posebne uslove otkazivanja odnosno kupljena avionska karta nije podložna refundacijama kao ni aerodromske takse te kao takve ne podležu uslovima otkaza i odredbama o naknadi iz člana 11. i 12. Opštih uslova putovanja jer predstavlja STVARNO PRIČINJEN TROŠAK.

Stvarno učinjeni trošak predstavlja trošak rezervacije smeštaja preko rezervacione hotelske sisteme koji ne dozvoljavaju bilo kakve promene ili refundacije. Ukoliko putnik ima bilo kakav prigovor, potrebno je dostaviti ga hotelu na licu mesta u pismenoj formi. Prigovori koji budu dostavljeni nakon odjave iz hotela, neće biti razmatrane.

Adresa za prijem pisanih reklamacija: Hajduk Veljkova 37 II/2 ili na mail galaxytravel181@gmail.com . Rok za slanje reklamacija je 8 dana od datuma završetka putovanja. Rok za rešavanje reklamacija je 8 dana od prijema iste. U hitnim slučajevima putnik može pozvati Organizatora na broj +381 18 252 858.

Opšte napomene

  • Organizator putovanja je Galaxy travel sa sedištem u Nišu, Hajduk Veljkova 37 II/4 18.000 Niš , OTP LICENCA BR 409/2020 kategorija A 20

  • Putnici su dužni da 2 dana pre putovanja provere tačno mesto i vreme poletanja aviona.

  • Za sve informacije date usmenim, telefonskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut uprostorijama agencije

  • Organizator putovanja Galaxy travel zadžava pravo promene pojedinih sadržaja u programu putovanja.

  • Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja

  • Putnik je dužan da se sam upozna sa propisanim pravilima ponašanja, kao i ograničenjima za ulazak i tokom boravka, carinskim i graničnim formalnostima zemalja u koje putuju.

  • U slučaju nepredviđenih objektivnih okolnosti (kao na primer gužva na granicama, gužva u saobraćaju,i slično) Organizator zadržava pravo promene programa putovanja.

  • Ukoliko su putnici maloletni i putuju bez pratnje roditelja/staraoca dužni su da prilikom putovanja ponesu sa sobom overenu saglasnost oba roditelja/staratelja. Ukoliko putuju u pratnji samo jednog roditelja, moraju imati overenu saglasnost drugog roditelja/staraoca.

  • Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sani da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju ida sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave

  • Preporuka je da se putnici sa novim crvenim pasošima, informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdrastveno osiguranje, potvrde o smeštaju..) na web stanici Delegacije Evropske unije u Srbiji www.europa.rs, ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slućaju da pogranićne vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju Evropske unije.

  • Organizator putovanja Galaxy Travel zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama avio kompanije Ryanair i u zakonom predviđenim slučajevima.

  • Rok za prijave za aranžman zavisi od popunjenosti kapaciteta na letu i u privatnom smeštaju/hotelu.

  • Aranžman je rađen na bazi od minimum 2 putnika.

  • Organizator putovanja TA Galaxy travel, licenca OTP 475/2020 kategorija A 10

    Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja agencije Galaxy Travel sa kojim su putnici dužni da se upoznaju.

    • Cenovnik br.1 od 23.08..2021..godine

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *