MARK APARTMENT P64 (Milmari resort)- Kopaonik

PROJECT OVERVIEW

Mark Apartment P 64 izgradjen je 2019. godine u okviru najnovijeg objekta Milmari Resort-a u vikend naselju na Kopaoniku. Udaljen je 5,5 km od centra skijališta, a 3,5 km od prve staze (Sunčana dolina). Apartman/ studio je kategorisan sa 4 zvezdice i namenjen za 4 odrasle osobe. Gosti apartmana mogu uzivati prelep pogled na planinski masiv. Apartman/ studio je moderno i komforno namešten sa svim stvarima neophodnim za savršen boravak. Sadrži kompletno opremljenu kuhinju (frižider, indukciona ploča, ketler za vodu, toster, kompletno posuđe), deo za ručavanje, dnevni boravak sa trosedom na razvlačenje (180 cm x 200 cm), stočic za kafu, LCD tv, francuski ležaj (180 cm x 200 cm) kao i kupatilo sa tušem, peškirima, fenom za kosu, i toaletnim priborom.

Mark Apartment P64, Milmari Resort Wellness and Spa, Kopaonik, Kopaonik – ažurirane cene za 2021. godinu

Gostima su na raspolagajnu besplatan WIFI, kao i parking u okviru kompleksa. Na usluge Welness centra kako u objektu tako i u Milmari hotelu, gosti imaju 30% popusta, a za pet i više dana korišćenja ostvaruju popust od 50%. Pored wellness centra u okviru Milmari Resort-a nalazi se a la cart/buffet restoran, Bella Vista, koja nudi specijalitete domaće kuhinje.

U bližoj okolini, ne više od 100 metara od objekta, nalzai se pizzeria, bar, supermarket, dečija igraonica, suvenirnica i skijašnica. U skijaškoj sezoni obezbeđen je prevoz od Milmari Resort-a do centra skijališta.

Vrsta prevoza: Sopstveni prevoz
Cenovnik mart 2021.

Broj noći

Broj osoba

Cena

Broj noći

Broj osoba

Cena

2

1- 2

120 EUR

2

3- 4

130 EUR

3

1- 2

170 EUR

3

3- 4

180 EUR

4

1- 2

210 EUR

4

3- 4

220 EUR

5

1- 2

240 EUR

5

3- 4

255 EUR

6

1- 2

270 EUR

6

3- 4

285 EUR

7

1- 2

310 EUR

7

3- 4

320 EUR

U cenu je uključeno:

– smeštaj u apartmanu na bazi najma po izboru iz tabele;

U cenu nije uključeno:

-boravišna taksa 1 eur po osobi po danu (plaća se u agenciji). Deca do 6 godina starosti ne plaćaju boravišnu taksu.

-individualne troškove.

Način plaćanja:

-plaćanje je u dinarima prema srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan plaćanja;

-30 % prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 5 dana pre puta.

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:

U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka nakon 14:30 h, a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 11h. Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji.

-Opis smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.

-Objašnjenje: kontinentalni švedski sto – manji izbor namirnica i uglavnom je slatki doručak, a zastupljena internacionalna kuhinja

-U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti ležaj mogu biti pomoćni. Dimenzija i izgled i izgled pomoćnog ležaja zavise od smeštajnih objekata,moze biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom kao klasičan krevet

-Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta

-Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekata su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadražaja,

-jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr.sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj.…)

OTKAZ PUTOVANJA:

Ukoliko putnik otkaže putovanje isti je dužan da organizatoru putovanja Galaxy Travel-u nadoknadi realne troškove smeštaja prema pravilima koja nalaže hotelski rezervacioni sistem.

– Ukoliko putnik ima bilo kakav prigovor, potrebno je dostaviti ga hotelu na licu mesta u pismenoj formi. Prigovori koji budu dostavljeni nakon odjave iz hotela, neće biti razmatrane.

Adresa za prijem pisanih reklamacija: Hajduk Veljkova 37 II/2 ili na mail galaxytravel181@gmail.com . Rok za slanje reklamacija je 8 dana od datuma završetka putovanja. Rok za rešavanje reklamacija je 8 dana od prijema iste. U hitnim slučajevima putnik može pozvati Organizatora na broj +381 18 252 858.

OPŠTE NAPOMENE:

*** Putnici su DUŽNI DA SE SAMI UPOZNAJU sa dokumentima i rokovima neophodnim za pribavljanje viza, kao i sa carinskim graničnim i adminstrativnim formalnostima zemalja u koje putuju i kroz koje prolaze.

  • Proverite 2 dana pre putovanja tačno vreme i mesto polaska

  • Kod autobuskih aranžmana predviđene su pauze radi usputnog odmora na oko 3 do 4 sata vožnje. Zaustavljanja su na usputnim stajalištima ili benzinskim pumpama, a u zavisnosti od uslova na putu i raspoloživosti kapaciteta stajališta.

  • Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr.dužine trajanja obilazaka, termina polazaka…)

  • Za sve informacije date usmenim, telefonskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut uprostorijama agencije

  • Organizator putovanja zadžava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr.gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak..)

  • Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja

  • Maloletni putnici ukoliko putuju bez roditelja moraju imati overenu saglasnost roditelja

  • Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sani da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju ida sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave

SREĆAN PUT I LEP PROVOD ŽELI VAM VAŠ GALAXY TRAVEL

Organizator putovanja TA Galaxy travel, licenca OTP 475/2020 kategorija A 10

Uz ovaj program važe opšti uslovi putovanja agencije Galaxy Travel sa kojim su putnici dužni da se upoznaju

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *