MAJORKA IZ NIŠA već od 299e

PROJECT OVERVIEW

PALMA DE MAJORKA

AVIONOM  IZ  NIŠA

u periodu od oktobra 2021 do februara 2022. godine

 Aranžman obuhvata avio prevoz + 8 noćenja sa doručkom

CENA OD 299 EVRA

 

Poželeli ste da se odmorite i da vam putovanje ostane duboko u lepom sećanju. Omiljena destinacija trendsetera – Majorka svojom ponudom može zadovoljiti najistančanije ukuse i potrebe. Majorka, je biser Baleara – ostrvo nestvarne lepote prirode, predivnih uvala, egzotičnih plaža sa tirkizno zelenim morem. Glavni grad Palma ce vas šarmirati, i kako dani odmora budu odmicali shvatićete da je ovo jedna od retkih destinacija koja nema manu. Zbog svojih lepih plaža, velikog broja luksuznih hotela i apartmana Palma de Majorka svake godine privuče milione turista iz svih krajeva sveta.

 

PROGRAM PUTOVANJA

1. dan, Niš – Beč – Palma de Majorka

Dolazak na aerodrom Konstantin Veliki u Nišu dva sata pre poletanja aviona, tačno vreme poletanja bićete obavešteni. Čekiranje za let. Sletanje na aerodrom u Beč i nastavak putovanja avionom do Palma de Majorke. Po sopstvenom izboru putnika odabir individulnog transfera do hotela. Smeštaj u hotelu. Slobodno vreme. Noćenje.

2.- 9. dan, Palma de Majorka

Boravak putnika u hotelu na bazi 8 noćenja sa doručkom. Tokom slobodnog vremena preporučujemo posetu nekih od najvažnijih znamenitosti: Katedrala i zamak Belver, Kula Angel, najbolji akva park u Evropi je u Majorki, i najlepše plaže Palma de Majorke

9. dan, Palma de Majorka – Beč – Niš

Napuštanje hotela. Individualan transfer do aerodroma Palma de Majorka, dva sata pre polaska aviona. Polazak aviona ka aerodromu Beč, presednje i nastavak putovanja avionom do Niša. Kraj usluga.

 

CENOVNIK BR.1

Važi od 10.10.2021.god

Cena je izražena po osobi u evrima. Cenovnik je rađen na bazi osnovne tarife nisko tarifnih avio kompanija i cene hotelskog smeštaja i podložan je promenama.

 

Polasci u oktobru:

iz Niša (let sa presedanjem u Beču) 15.- 23. 22.- 30. 29.10.- 6.11.
Alua Leo 4* 499 799 399
Nixe Palace Hotel 5* 1199 1499 899
Hospes Maricel &Spa 5* 2399 2299 1799

 

Polasci u novembru:

iz Niša (let sa presedanjem u Beču) 5.- 13. 12.- 20. 19.- 27. 26.11.- 4.12.
Alua Leo 4* 399 399 299 399
Nixe Palace Hotel 5* 899 899 799 899
Hospes Maricel &Spa 5* 1099 1199 1099 999

 

Polasci u decembru:

iz Niša (let sa presedanjem u Beču) 3.- 11. 10.- 18. 24.12.- 1.1. 31.12.- 8.1.
Alua Leo 4* 399 499 899 799
Nixe Palace Hotel 5* 899 999 1199 1199
Hospes Maricel &Spa 5* 999 1099 1799 1399

 

Polasci u januaru:

iz Niša (let sa presedanjem u Beču) 7.- 15. 14.- 22. 21.- 29. 28.1.- 5.2.
Alua Leo 4* 599 599 599 599
Nixe Palace Hotel 5* 999 999 999 999
Hospes Maricel &Spa 5* 1099 1099 1099 1099

 

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

      Povratni avionski prevoz na relaciji Niš – Palma de Majorka – Niš (preko Beča) nisko tarifnim avio kompanijama, sa uračunatim aerodromskim taksama;

      Smeštaj u hotelu na bazi 8 noćenja sa doručkom u standardnoj sobi sa sopstvenim kupatilom;

      Ručni prtljag u avionu dimenzija: 40cm x 25cm x 20cm do 8 kg;

      Troškove organizacije putovanja.

 

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

       Individualan transfer aerodrom – smeštajni objekat – aerodrom. Autobusi saobraćaju od aerodroma do predloženih hotela tako da je jednostavno stići do odabrane lokacije kada sletite na aerodrom. Cena prevoza u jednom pravcu po osobi iznosi oko 15 evra. Polasci su na svakih sat vremena.Ukoliko želite da rezervišete prevoz to možete na sajtu  https://www.suntransfers.com  ili https://amresortseu.tourtivity.travel

      Priority prtljag (Cabin Big Size), dimenzije: 55cm x 40cm x 20cm težine do 10kg;

      Čekirani i bagažni prtljag od 20kg (Svaki višak prtljaga se dodatno naplaćuje prema pravilima i tarifama koje određuje avio prevoznik i na koje organizator putovanja nema uticaja)

      Izbor sedišta u avionu: da putnici sede zajedno, sedište pored prozora, sedište pored prolaza, sedište sa dodatnim prostorom za noge, sedište u određenom delu aviona (na zahtevu i dodatno se naplaćuje po tarifama avio kompanije);

      Obrok i piće na letu i u hotelu;

      Putno zdravstveno osiguranje;

      Međunarodno zdravstveno osiguranje sa COVID doplatom.

      Boravišnu taksu i  turističku taksu (od 32 do 72 evra u zavisnosti od hotela).

      Doplata za 1/1 sobu  – na upit zbog raspoloživosti.

      Individualne troškove putnika.

      Fakultativne izlete i ulaznice.

 

DOPLATE:

      Za 1/1 sobu na upit

      Doplata za dodatni čekirani prtljag 10kg/ 20kg/ 25kg – na osnovu zvanične tarife avio kompanije u trenutku rezervacije;

      Doplata za željeno sedište u avionu koje se doplaćuje po zvaničnoj tarifi low coast avio kompanije. Doplata za željeno sedište omogućava čekiranje 60 dana pre leta.

      Obavezna doplata ukoliko putuju deca do 02-11,99 godina sa odraslom osobom, sedište pored odrasle po pravilima avio kompanija deca ne mogu da sede odvojena od odrasle osobe sa kojom putuju– cena je po trenutnoj raspoloživoj tarifi u trenutku kupovine avio karata,

      Nakon rezervacije i uplate, doplata za prtljag se može izvršiti po višoj tarifi, zato preporučujemo da klijenti količinu prtljaga rezervišu prilikom uplate rezervacija.

      Doplata za obroke u hotelu po izboru (ručak, večera);

      Doplata za prevoz od i do aerodroma.

 

NAČINI PLAĆANJA:

      Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan uplate;

      Uplata akontacije 40% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre polaska gotovinom, uplatom na račun.

 

NAPOMENE U VEZI  ARANŽMANA:

      Cenovnici su rađeni na bazi osnovne tarife nisko tarifnih avio kompanija. U slučaju da po navedenoj tarifi ne postoji raspoloživih mesta, putniku se mogu ponuditi cene drugih tarifa koje se doplaćuju.

      Avio kompanije primenjuju posebne uslove otkazivanja odnosno karta kupljena po ekonomskoj i promotivnoj tarifi nije podložna promeni niti se može refundirati kao ni aerodromoske takse.

      Karta se izdaje ODMAH u trenutku rezervacije.

      Ponuda smeštaja direktno zavisi od raspoloživih kapaciteta iz rezervacionog kapaciteta. Ukoliko nema slobodnih mesta u navedenim kapacitetima moguće je rezervisati neki drugi uz doplatu.

      Sve informacije koje su saopštene usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost.

 

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:

      U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka nakon 14h, a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09h. Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji.

      Ponuda smeštaja direktno zavisi od raspoloživih kapaciteta iz rezervacionog kapaciteta. Ukoliko nema slobodnih mesta u navedenim kapacitetima moguće je rezervisati neki drugi uz doplatu.

      Opis smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.

      Objašnjenje, u slučaju kad je rezervisana usluga noćenje sa doručkom, kontinentalni švedski sto – manji izbor namirnica i uglavnom je slatki doručak, a zastupljena internacionalna kuhinja

      U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti ležaj mogu biti pomoćni. Dimenzija i izgled i izgled pomoćnog ležaja zavise od smeštajnih objekata,moze biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom kao klasičan krevet

      Organizator putovanja Galaxy travel ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta

      Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekata su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadražaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr.sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj….)

      Galaxy Travel zadržava pravo promene hotela iste ili više kategorizacije.

      Dodatne hotelske usluge, turističke takse i gradske takse moraju se direktno platiti u hotelu. Galaxy Travel nije odgovoran za skrivene hotelske takse i nema kontrolu nad njihovom naplatom.

      Putnici će biti smešteni u navedenim ili sličnim hotelima na osnovu raspoloživosti.

 

NAPOMENE U VEZI  AVIO PREVOZA:

      Cenovnici su rađeni na bazi osnovne tarifa nisko tarifnih avio kompanija Wizz Air i Ryan Air. U slučaju da po navedenoj tarifi ne postoji raspoloživih mesta, putniku se mogu ponuditi cene drugih tarifa koje se doplaćuju.

      Avio kompanije primenjuje posebne uslove otkazivanja odnosno karta kupljena po ekonomskoj i promotivnoj tarifi nije podložna promeni niti se može refundirati kao ni aerodromoske takse.

      Karta se izdaje odmah u trenutku rezervacije.

      Sve informacije koje su saopštene usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost.

      Tačno vreme poletanja određuje avio kompanija. Ukoliko je let večernji ili jutarnji, moguće je ne stići na predviđeni obrok u smeštajnom kapacitetu. To ne može biti predmet žalbe od strane putnika jer Organizator nije u mogućnosti da utiče na red letenja aviokompanije. U nekim smeštajnim kapacitetima moguće je dobiti lanč paket ili hladni obrok po zahtevu.

      Putnici su dužni da prilikom rezervacije aranžmana prilože kopiju prve strane važećeg pasoša. Ukoliko se kopije ne prilože od strane putnika, Organizator ne snosi odgovornost za eventualna pogrešna imena istih. Putnici sami snose troškove za štampanje novih karata.

      Nisko tarifne avio kompanije zahtevaju elektronsko čekiranje najkasnije 24 časa pred let. Putnik je dužan da pošalje zahtev za čekiranje svoje karte putem maila na adresu galaxytravel181@gmail.com ili pozivom na broj +381 18 252 858. Organizator se obavezuje da će dostaviti putniku čekiranu avionsku kartu na mail, koju je potrebno da putnik odštampa i ponese sa sobom na aerodrom. Takođe, moguće je da putnik dođe sam u agenciju najkasnije do 24 časa pred let gde može lično podići odštampanu kartu za let. Isti uslovi čekiranja putnika važe i za let u povratku.

      Zbog situacije oko virusa COVID-19, pre kupovine novih ili promene postojećih karata putnik je u obavezi da se informišite o uslovima za ulazak u zemlju u koju putuje. TA Galaxy travel neće snositi odgovornost ukoliko ne ispunjavate uslove da budete primljeni na let.

Potrebni podaci iz pasoša za čekiranje:

  1. Datum rođenja
  2. Broj pasoša
  3. Država koja je izdala pasoš
  4. Datum izdavanja pasoša
  5. Datum isteka pasoša

U slučaju ne poštovanja gore navedenih procedura, putnik snosi troškove penala na aerodromu.

 

VAŽNE NAPOMENE COVID – 19:

Putnicima koji putuju u inostranstvo preporučujemo da se unapred detaljno informišu da li i pod kojim uslovima se planirano putovanje može realizovati, s obzirom na to da je veliki broj zemalja uveo ograničenja ulaska i boravka stranih državljana zbog pandemije koronavirusa. Ovi uslovi se često menjaju a ponekad i na dnevnom nivou. Aktuelne informacije i uslovi mogu se naći na sajtu Ministarstva spoljnih poslova R. Srbije.

https://www.mfa.gov.rs/gradjani/putovanje-u-inostranstvo/covid-19-uslovi-za-putovanje

 

OTKAZ PUTOVANJA:

      Ukoliko putnik otkaže putovanje isti je dužan da organizatoru putovanja (Galaxy Travel-u nadoknadi realne troškove avionske karte i smeštaja prema pravilima koja nalažu avio kompanija i hotelski rezervacioni sistem.

      Avio kompanije Wizz Air i Ryan Air primenjuju posebne uslove otkazivanja odnosno kupljena avionska karta nije podložna refundacijama kao ni aerodromske takse te kao takve ne podležu uslovima otkaza i odredbama o naknadi iz člana 11. i 12. Opštih uslova putovanja jer predstavlja STVARNO PRIČINJEN TROŠAK.

      Stvarno pričinjen trošak predstavlja trošak rezervacije smeštaja preko rezervacione hotelske sisteme koji ne dozvoljavaju bilo kakve promene ili refundacije. Ukoliko putnik ima bilo kakav prigovor, potrebno je dostaviti ga hotelu na licu mesta u pismenoj formi. Prigovori koji budu dostavljeni nakon odjave iz hotela, neće biti razmatrane.

      Adresa za prijem pisanih reklamacija: Hajduk Veljkova 37 II/2 ili na mail galaxytravel181@gmail.com . Rok za slanje reklamacija je 8 dana od datuma završetka putovanja. Rok za rešavanje reklamacija je 8 dana od prijema iste. U hitnim slučajevima putnik može pozvati Organizatora na broj +381 18 252 858.

 

OPŠTE NAPOMENE:


      Putnici su dužni da 2 dana pre putovanja provere tačno mesto i vreme poletanja aviona.

      Za sve informacije date usmenim, telefonskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut uprostorijama agencije

      Organizator putovanja Galaxy travel zadžava pravo promene pojedinih sadržaja u programu putovanja.

      Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja

      Putnik je dužan da se sam upozna sa propisanim pravilima ponašanja, uslovima za ulazak i boravak, ograničenjima, carinskim i graničnim formalnostima zemalja u koje putuju.

      U slučaju nepredviđenih objektivnih okolnosti (kao na primer gužva na granicama, gužva u saobraćaju,i slično) Organizator zadržava pravo promene programa putovanja.

      Ukoliko su putnici maloletni i putuju bez pratnje roditelja/staraoca dužni su da prilikom putovanja ponesu sa sobom overenu saglasnost oba roditelja/staratelja. Ukoliko putuju u pratnji samo jednog roditelja, moraju imati overenu saglasnost drugog roditelja/staraoca.

      Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sani da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju ida sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave

      Preporuka je da se putnici informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdrastveno osiguranje, potvrde o smeštaju..) na web stanici Delegacije Evropske unije u Srbiji www.europa.rs, ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju Evropske unije.

      Organizator putovanja Galaxy Travel zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute, promene u tarifama avio kompanije, promene cene smeštaja i u zakonom predviđenim slučajevima.

      Rok za prijave za aranžman zavisi od popunjenosti kapaciteta na letu i u privatnom smeštaju/hotelu.

 

OPIS HOTELA:

Putnici će biti smešteni u navedenim ili sličnim hotelima na osnovu raspoloživosti. Potpisivanjem Ugovora o putovanju stranka prihvata svaki hotel odgovarajuće kategorizacije i opisa navedenog u Programu putovanja. Organizator odmah po zvaničnoj potvrdi rezervacije od strane partnera, obaveštava putnike o nazivu hotela.

 

Alua Leo (Roc Leo) 4*

Hotel Roc Leo popularan je izbor među putnicima na Majorci, bilo da istražujete ili samo prolazite. Hotel se nalazi u Can Pastilla, na 1 km od centra grada i u blizini mora. Nudeći razne sadržaje i usluge, hotel nudi sve što vam je potrebno za dobar odmor. Gosti mogu uživati u 24-satnoj recepciji, skladištu prtljage, bežični pristup internetu, parkiralište, posluga u sobu. U nekim sobama možete pronaći klima-uređaj, grejanje, stol, balkon/terasa, satni alarm.

Detaljnije informacije možete dobiti na sajtu hotela  https://en.aluahotels.com/

 

Nixe Palace Hotel 5*

Hotel se nalazi na popularnoj gradskoj plaži Cala Mayor, pored palate Marivent. Muzej Fundacio Pilar i Joan Miro, trgovački centar Porto Pi i Gran Casino na Majorci nisu daleko. Aerodrom je udaljen 20 minuta vožnje. Hotel ima elegantan, moderan dizajn s klasičnim dodirom i nudi veličanstven panoramski pogled na zalev Palma i na otvoreno more.

Detaljnije informacije možete dobiti na sajtu hotela  https://www.hotelmallorcanixepalace.com/

 

Hospes Maricel & Spa 5*

Hotel se nalazi u Ctra. Andratx, 11, Calvia na oko 8,5 km od centra grada. Svratite u hotel Hospes Maricel & Spa i otkrijte čuda Majorke. Nudeći razne sadržaje i usluge, hotel nudi sve što vam je potrebno za dobar san. Hotel nudi besplatan Wi-Fi u svim sobama, sadržaji za osobe sa invaliditetom, bežični pristup internetu, parkiralište, posluga u sobu. Svaka soba je elegantno nameštena i opremljena praktičnim sadržajima. Uživajte u hotelskim rekreacijskim sadržajima, uključujući hidromasažnu kadu, fitnes centar, saunu, spoljni bazen, zatvoreni bazen, pre nego što se povučete u svoju sobu na zasluženi odmor.

Detaljnije informacije možete dobiti na sajtu hotela  https://www.hospes.com/en/maricel-spa/

 

 

 

 

Aranžman je rađen na bazi od minimum 2 putnika.

 

Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja agencije Galaxy Travel,

sa kojim su putnici dužni da se upoznaju.

Cenovnik br.1 od 10.10.2021. godine

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *