BOROVEC 2022 TOP PONUDA

PROJECT OVERVIEW

BOROVEC 2022 TOP PONUDA

Borovec je jedan od najstarijih i najpoznatijih ski centara u Bugarskoj. Nalazi se na planini Rila u gustoj borovoj šumi i idealan je za sve sportove na snegu. Od Sofije je udaljen samo 70 km a sama blizina skijališta Srbiji je doprinela da Borovec postane jedna od omiljenih destinacija naših putnika. Ski centar ima odlične uslove kako za skijanje tako i za rekreaciju i savršen je  za odmor bogat dodatnim sadržajima. Ski staze su prilagođene svima, kako početnicima tako i najiskusnijim skijašima. Većina hotela obezbeđuje transfer do skijališta minibusevima.

PROGRAM PUTOVANJA:

Prvi dan: Polazak je DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE CENOVNIKA u 21:00h, iz Beograda sa unapred dogovorenog mesta, a iz Niša sa parkinga kod hipermarketa “DIS”. Dolazak u hotel ili apartman u prepodnevnim časovima. Ulazak u sobe posle 14:00 h po lokalnom vremenu.
Drugi dan – poslednji dan: Boravak na bazi uplaćenih usluga.

Poslednji dan: Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu BB, HB ili Al, napuštanje hotela ili apartmana do 11:00 h. Polazak za Srbiju autobusom, o tačnom vremenu polaska za Srbiju putnici će biti obavešteni. Dolazak u kasnim večernjim satima.

U pojedinim smenama moguće je da će polazak biti pomeren ranije/kasnije kako bi se izbeglo putovanje tokom praznika i proslava.

 

Opis hotela Iglika Palace 4*

Lokacija: Hotel Iglika Palace u Borovecu je hotel sa odličnom lokacijom, u centru mesta, udaljen 150 metara od najbližeg ski lifta. Hotel je izgrađen 1999 godine u modernom stilu sa tradicionalnim elementima ali je tokom svoje istorije imao nekoliko renoviranja kako bi izgledao savremenije.

Smeštaj: Hotel Iglika Palace je hotel sa četiri zvezdice i ima 120 soba. Sastoji se od dve zgrade (stari i novi deo) koje su povezane. Sobe poseduju kupatilo sa tušem, SAT TV, telefon, mini bar.

  • Dvokrevetna economy za 2 osobe (2+0): francuski ležaj ili dva singl ležaja. Soba smeštena u prizemlju i nešto slabijeg kvaliteta od standardne (mogući razlozi: manja kvadratura/pločice na podu/slabija pozicija u hotelu-„slabiji“ pogled sa prozora-terase). Namenjena smeštaju maksimalno 2 odrasle osobe.
  • Dvokrevetna standard soba za 2-3 osobe (2+1): dva singl ležaja sa mogućnošću pomoćnog ležaja (fotelja na rasklapanje). Većina soba je sa balkonom.
  • Studio  za 3-4 osobe (3+1): u kome je moguće smestiti najviše 3 odrasle, odnosno 2 odrasle osobe i 2 dece.

Sadržaj hotela Iglika Palace: recepcija, restoran, lobi bar, parking, skijašnica, fitnes centar, sauna, medicinski centar, bazen, lobi bar.

Besplatne usluge: zatvoreni bazen, parking, Wi-Fi u lobiju.

Ishrana: polupansion (švedski sto: doručak i večera). Svakodnevno u periodu od 16:00-17:00h u glavnom restoranu se besplatno služe kolači i kafa.

 

CENOVNIK BROJ 1

Važi od 31.10.2021.

Cene sa uključenih 15 % POPUSTA i važe za rezervacije do 31.10.2021.
Datum 11.12. 18.12. 25.12. 01.01. 08.01. 15.01. 22.01. 29.01. 05.02. 12.02. 19.02. 26.02. 05.03. 12.03
Br. noći

7

7

7

7

7

7

7

7

7

7

7

7

7

7

Standard soba 2+1

295

525

405

395

335

325

375

395

465

405

395

335

295

Studio 3+1

295

525

405

395

335

325

375

395

465

405

395

335

295

Jednokrevetna Standard soba

489

939

625

585

505

489

559

589

855

625

589

505

489

odrasla osoba u pomoć. l. POPUST 25 % – u standard sobi
I dete 2 do 11.99 g. u pomoć. l. B E S P L A T N O
Dete 2 do 11.99 g. u stand. l. POPUST 25 % , osim u smeni 25.12./01.01. i 12.02.-19.02. kada plaća punu cenu
deca do 2.99 g. B E S P L A T N O
Cene u sobi su izražene u evrima po osobi na bazi POLUPANSIONA

Doplata za boravišnu taksu iznosi 1 € dnevno po osobi, obavezno plaćanje u agenciji (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse).

Obavezna doplata za novogodišnju večeru: odrasli 50 eur / deca (2-11.99 god) 25 eur.

Legenda:
Eco soba – Economy soba
STD – studio
PL – pomoćni ležaj
SL –  standardni ležaj

 

USLOVI PUTOVANJA

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

Smeštaj u hotelu/app po izboru;

Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;

Troškove organizacije aranžmana.

 

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

Boravišnu taksu 1 eur dnevno po osobi (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse);

Ski pass i Autobuski prevoz;

Međunarodno putno zdravstveno osiguranje sa/bez COVID pokrićem– za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik;

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:

Gotovinsko plaćanje – 50 EUR prilikom rezervacije, ostatak 15 dana pre početka aranžmana;

Odloženo čekovima građana: 50 EUR prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. marta 2022. godine;

 

NAPOMENE:

Prtljag: Putnici u prtljažnik mogu uneti maksimum 2 torbe srednje veličine po putniku. Ova napomena je stavljena kako bismo izbegli neprijatne situacije koje se dešavaju kada pojedini putnici ponesu previše prtljaga i time ograničavaju komfor ostalih putnika u autobusu.

Sedište u autobusu: Ukoliko stranke žele da sede na tačno određenom sedištu u autobusu, doplata je 1.000 din po sedistu. Prilikom rezervacije prevoza obavezno je naglasiti da li stranke žele određeno sedište u autobusu.

 

AUTOBUSKI PREVOZ BOROVEC

AUTOBUSKI PREVOZ (aranžman je rađen na bazi od minimum 40 putnika):

Autobuski prevoz na relaciji Beograd – Borovec – Beograd visokopodnim autobusima turističke klase (audio, video, klima);

POLAZAK AUTOBUSA IZ BEOGRADA JE DAN RANIJE U ODNOSU NA DATUM IZ TABELE
Grad

NOVI SAD
(minimum 4 plative osobe)

BEOGRAD

NIŠ

Okvirno vreme i mesto polaska

19:00 h

21:00 h

00:00 h
Parking kod hipermarketa DIS, Duvanište

Cena povratne karte

65

50

40

Cena karte u jednom pravcu

45

30

25

Cene su izražene u evrima po osobi
Povratak autobusa iz Banskog je poslednjeg dana boravka. Sakupljanje putnika je ispred hotela u unapred dogovoreno vreme

OPŠTE NAPOMENE:

– Sve informacije koje su date usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost.

– Putnici su dužni da 2 dana pre putovanja provere tačno mesto i vreme polaska.

– Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnik grupe putnika u obavezi su da sve putnike blagovremeno upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja.

– Putnik je dužan da se sam upozna sa propisanim pravilima ponašanja, kao zdravstvenim, carinskim i graničnim formalnostima zemalja u koje putuju.

– U slučaju nepredviđenih objektivnih okolnosti ( kao na primer gužva na granicama, gužva u saobraćaju,i slično) Organizator zadržava pravo promene programa putovanja.

– Ukoliko su putnici maloletni i putuju bez pratnje roditelja/staraoca dužni su da prilikom putovanja ponesu sa sobom overenu saglasnost oba roditelja/staratelja. Ukoliko putuju u pratnji samo jednog roditelja, moraju imati overenu saglasnost drugog roditelja/staraoca.

– Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su da se sami informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr. ) i da sami blagovoremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave.

– Ukoliko nema dovoljno prijavljenih putnika za realizaciju aranžmana, kranji rok za obaveštenje o otkazu aranžamana je 5 dana pre datuma polaska.

– Organizator putovanja Galaxy Travel zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u hoteslim uslugama i u zakonom predviđenim slučajevima.

– Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja.

OTKAZ PUTOVANJA:

  • Od momenta prijavljivanja, stvaraju se administativni troškovi organizatora putovanja, hotela, autobuskog prevoznika i sl. te otkaz putovanja bez obzira na razlog otkazivanja povlači i nadoknadu tih troškova, a oni su shodno datumu otkazivanja po tabeli iz Opštih uslova putovanja.
  • Ukoliko putnik otkaže putovanje isti je dužan da organizatoru putovanja nadoknadi realne troškove karte i smeštaja prema pravilima koja nalažu autobuskI prevoznik i hotelski rezervacioni sistem.
  • Preduzeća za prevoz putnika i robe primenjuje posebne uslove otkazivanja odnosno kupljena karta nije podložna refundacijama te kao takve ne podležu uslovima otkaza i odredbama o naknadi iz člana 11. i 12. Opštih uslova putovanja jer predstavlja STVARNO PRIČINJEN TROŠAK.
  • Stvarno učinjeni trošak predstavlja trošak rezervacije smeštaja preko rezervacione hotelske sisteme koji ne dozvoljavaju bilo kakve promene ili refundacije. Ukoliko putnik ima bilo kakav prigovor, potrebno je dostaviti ga hotelu na licu mesta u pismenoj formi. Prigovori koji budu dostavljeni nakon odjave iz hotela, neće biti razmatrane.

Adresa za prijem pisanih reklamacija: Hajduk Veljkova 37 II/2 ili na mail galaxytravel181@gmail.com. Rok za slanje reklamacija je 8 dana od datuma završetka putovanja. Rok za rešavanje reklamacija je 8 dana od prijema iste. U hitnim slučajevima putnik može pozvati na broj +381 18 252 858.

VAŽNE NAPOMENE COVID – 19:

Putnicima koji putuju u inostranstvo preporučujemo da se unapred detaljno informišu da li i pod kojim uslovima se planirano putovanje može realizovati, s obzirom na to da je veliki broj zemalja uveo ograničenja ulaska i boravka stranih državljana zbog pandemije koronavirusa. Ovi uslovi se često menjaju a ponekad i na dnevnom nivou. Aktuelne informacije i uslovi mogu se naći na sajtu Ministarstva spoljnih poslova R. Srbije.

https://www.mfa.gov.rs/gradjani/putovanje-u-inostranstvo/covid-19-uslovi-za-putovanje

 

Organizator putovanja LICENCA A10, OTP 510/2020, Izdata od APR-a od 21.12.2020.

Galaxy Travel je ovlašćeni zastupnik.

 

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *